اصطلاحات دیگری که در بازاریابی دهان به دهان (WOMM) استفاده می‌شود

بازاریابی Buzz 

این امر بر ترغیب مصرف‌کنندگان به ایجاد و گسترش گفتگو درباره یک محصول متمرکز است که باعث افزایش آگاهی از برند و از طریق ترافیک آنلاین می‌شود.

اینفلوئنسرها سر و صدا ایجاد می‌کنند. آن‌ها کسانی هستند که درباره یک محصول/خدمات خاص حرف می‌زنند و این کار معمولاً از طریق ابزارهایی مانند فیلم‌ها و طنز انجام می‌شود.

بازاریابی وبلاگ 

تبلیغ یک محصول یا خدمات از طریق یک وبلاگ. در این مثال، وبلاگ‌نویس تأثیرگذار یا سفیر برند است و درباره برند و وابستگی‌های آن، نظرات و فضای تبلیغاتی ارائه می‌دهد و فالوورهای وبلاگ‌نویس، اطلاعات را با توجه به رابطه‌ای که با آن‌ها برقرار کرده‌اند با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی 

همانطور که اشاره شد، محتوای به اشتراک گذاشته شده ارزش بالایی دارد. وقتی توسط شخصی که می‌شناسید و به او اعتماد دارید، محتوای شبکه‌های اجتماعی شما به اشتراک گذاشته شود؛ نوعی بازاریابی دهان به دهان و به ویژه بازاریابی ارجاعی است.

این‌ها تنها برخی از عناصر و ملاحظات مهم این نوع بازاریابی هستند و اگر به خوبی مورد استفاده قرار گیرند، می‌توانند راهی قدرتمند برای گسترش پیام‌های برند شما باشند. کاربران اکنون بیش از هر زمان دیگری قادر به برقراری ارتباط سریع‌ و گسترده‌ هستند و این جنبه مهمی است که باید در هر فرایند اطلاع‌رسانی مورد توجه قرار گیرد.