با هوش تجاری (BI) پیام گستر، رسیدن به اهداف خود را هوشمندانه تر اجرایی کنید. - بلاگ


با هوش تجاری (BI) پیام گستر، رسیدن به اهداف خود را هوشمندانه تر اجرایی کنید.

با هوش تجاری (BI) پیام گستر، رسیدن به اهداف خود را هوشمندانه تر اجرایی کنید.

با هوش تجاری پیام گستر به داده‌های ثبت‌شده در سازمان خود معنا ببخشید و با دریافت گزارشات از انواع داده‌ها، اتخاذ تصمیم‌های استراتژیک را آسان‌تر کنید. با BI پیام گستر مراحل رسیدن به اهداف خود را هوشمندانه‌تر از همیشه اجرایی نمایید.

CRM و هوش تجاری از هر جهت یک ترکیب بسیار قدرتمند به‌حساب می ایند. همان‌طور که CRM به ستون فقرات مشتری مداری مدرن تبدیل گردیده است، BI نیز در حال تسخیر چشم‌اندازهای بلندمدت مدیریتی شرکت‌ها در رابطه با مشتریان است.

سیستم CRM نه‌تنها قادر است درباره مخاطبان احتمالی فروش، اطلاعاتی را به کاربر ارائه کند، بلکه می‌تواند در خصوص شبکه‌های اجتماعی، تاریخچه شغلی و آمار دقیق تعاملات با مشتریان، داده‌هایی را در اختیار مدیران قرار دهد. ابزار BI از طریق API و با اتصال به نرم افزار CRM این اطلاعات را به‌صورت گزارش‌های مختلف ارائه می‌کند. این گزارشات در فرآیند تجزیه‌وتحلیل بسیار کارآمد عمل خواهند کرد و مدیران قادر خواهند بود تا بدون زحمت اضافی، تغییرات لازم را به تیم فروش اعلام نماید و بدین‌وسیله فروش را هدایت کرده و برای عرضه گسترده‌تر محصولات تلاش کند.

بنابراین ابزار هوش تجاری (BI) پیام گستر به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که امکان دسترسی مستقیم به تمام اطلاعات را به سازمان‌ها می‌دهد. محصول هوش تجاری این داده‌های خام را به تحلیل‌ها و دیدگاه‌های قابل درکی تبدیل می‌کنند تا کاربران و مدیران کسب‌وکارها بتوانند از نتایج آن ها جهت دریافت بینش‌های مدیریتی استفاده کنند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *