حضور نرم افزار ارتباط با مشتری پیام گستر در نمایشگاه بین المللی سازه، نما و تکنولوژی های نوین ساختمانی


حضور نرم افزار ارتباط با مشتری پیام گستر در نمایشگاه بین المللی سازه، نما و تکنولوژی های نوین ساختمانی

نخستین نمایشگاه بین المللی سازه، نما و تکنولوژی های نوین ساختمانی با حضور پیام گستر از ۱۷ تا ۲۰ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش  روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک اول، در این نمایشگاه بیش از ۱۸۰ شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای فرانسه، چین، ترکیه، ایتالیا و امارات متحده عربی، جدیدترین و پیشرفته ترین طرح ها، برنامه ها و پروژه های خود را در سه حوزه سازه، نما و تکنولوژی های نوین ساختمانی ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادند.خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای فرانسه، چین، ترکیه، ایتالیا و امارات متحده عربی، جدیدترین و پیشرفته ترین طرح ها، برنامه ها و پروژه های خود را در سه حوزه سازه، نما و تکنولوژی های نوین ساختمانی ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادند.

نرم افزار پیام گستر (برترین نرم افزار CRM فارسی) نیز با ارائه راهکار هایی پیرامون مدیریت ارتباط با مشتری از این فرصت مناسب برای برقراری ارتباط هرچه بهتر با مخاطبان استفاده نموده و از آخرین دست آوردهای خود در حوزه تجارت الکترونیک و راهکارهای متنوع مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی بر اساس مشتری مداری رونمایی کرد.

لازم به ذکر است، در این نمایشگاه شرکت ها و موسسات ارائه دهنده فناوری ساختمان های هوشمند و سیستم ‌های جامع مدیریت ساختمان، به معرفی آخرین دستارود ها و توانمندی های خود پرداختند. همچنین برگزاری چند نشست علمی، آموزشی با حضور صاحبنظران و استادان دانشگاه ها و با حضور برخی از وزرا و نمایندگان مجلس از برنامه های جانبی این نمایشگاه بود



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *