رونمایی از امکانات جدید CRM پیام گستر در الکامپ ۹۸ - بلاگ

نرم افزار CRM پیام گستر در الکامپ 98

رونمایی از امکانات جدید CRM پیام گستر در الکامپ ۹۸

در هیاهوی بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ که این روزها در محل دائمی نمایشگاه های تهران در حال برگزاری است، نرم افزار CRM پیام گستر با رویکردی جدید وارد صحنه برترین های فناوری ایران شده تا بار دیگر ترسیم گر معنای واقعی موفقیت بر بال تکنولوژی باشد.

پیام گستر امسال با رونمایی از محصولات جدید، فصل جدیدی از شعار فناوری بر مدار مشتری را برای مشتریان خود به ارمغان آورد. با برپایی غرفه پیام گستر و حضور مدیران ارشد این مجموعه، فرصتی برای مشتریان همیشگی پیام گستر ایجاد شد تا با امکانات جدید پیام گستر آشنا شوند و برای ارتقا سطح دسترسی نرم افزار CRM خود بار دیگر با تیم پیام گستر گرد هم آیند. امکانات جدید نرم افزار CRM پیام گستر عبارتند از:

  • گزارش ساز جدید
  • ارتباط با BI 
  • طراح جدید فرآیند
  • باشگاه مشتریان جدید
  • اپ موبایل جدید 
  • برد کانبان

گفتنی است، آقایان دکتر سید فرید موسوی نماینده مجلس تهران و شمیرانات، دکتر قاضی زاده نماینده مشهد و رئیس فراکسیون فضای مجازی، دکتر قنادان رئیس تاکسی رانی شهر تهران، اقای پناهی رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی کارکنان نمایشگاه بین المللی و آقای حبیبی معاون اداری مالی نمایشگاه از غرفه نرم افزار CRM پیام گستر در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ بازدید نمودند. به گزارش واحد روابط عمومی هلدینگ تجارت الکترونیک اول، نشستی با موضوعاتی همچون جدیدترین دستاوردها، محصولات، خدمات الکترونیک و فناوری اطلاعات در هلدینگ تجارت الکترونیک بین این بزرگان و جناب آقای مهندس صنعتی (مدیر عامل تجارت الکترونیک اول) برگزار گردید.

الکامپ payamgostar

الکامپ پیامگستر

elecomp payamgostar

در ادامه این نشست، محصول نرم افزار پیام گستر که به عنوان استراتژیکی ترین و مهم ترین محصول تجارت الکترونیک اول می باشد مورد بحث قرار گرفت و قابلیت ها و امکانات جدید آن مطرح گردید.

دریافت به روز رسانی نرم افزار CRM

مشتریان پیام گستر با حضور در غرفه این مجموعه، واقع در سالن میلاد محل دائمی نمایشگاه های تهران، تا ۳۰ ام تیرماه ۹۸ می توانند از دریافت این ماژول های جدید بهره ببرند و پایشگر پیام گستر را به عنوان هدیه ویژه دریافت نمایند.

علاوه بر این،مشتریان پیام گستر با بازدید از پیام گستر می توانند به مدت ۶ ماه از خدمات رایگان پشتیبانی پیام گستر برای نرم افزار خود استفاده کنند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *