اخبار سومین روز نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵


اخبار سومین روز نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵

تجارت الکترونیک اول در سومین روز برگزاری نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵ ، پذیرای تعداد بسیاری از مشتریان، همکاران و علاقمندان در غرفه پیام گستر بود.همانند روز های گذشته، کارشناسان پیام گستر، پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان محترم در مورد نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پیام گستر و معرفی امکانات و ویژگی های این نرم افزار بودند.

همچنین بر اساس برنامه اعلام شده، امروز نیز کارگاه های پیام گستر در دو نوبت صبح و بعد از ظهر ادامه یافت. هدف از برگزاری این کارگاه ها که تا فردا ادامه خواهند داشت، معرفی نقش و اهمیت مشتری مداری در سازمان ها و رسالت ترویج فرهنگ ارتباط با مشتری می باشد

لازم به ذکر است در نوبت صبح این کارگاه ها، از ساعت ۱۰ الی ۱۰:۴۵ دوره آموزشی با عنوان فهم CRM و مبانی بازاریابی در CRM برگزار گردید. از ساعت ۱۱ الی ۱۱:۴۵ نیز کارگاه دوم آموزشی پیام گستر پیرامون انواع شیوه های استخراج نگاه/باور مشتریان نسبت به محصولات و خدمات سازمان ها برگزار شد.

در نوبت بعد از ظهر، از ساعت ۱۳ الی ۱۳:۴۵ کارگاه مفاهیم و مدل های نظری مشتری مداری و تعریف سازمان های مشتری مدار برگزار شد. و در کارگاه بعدی از ساعت ۱۴ الی ۱۴:۴۵ به بررسی مدل های موفق جهانی سازمان های مشتری مدار پرداخته شد. آخرین کلاس امروز نیز با حضور آقای نوید ملایی به پرسش و پاسخ در خصوص راهکارهای برخورد موثر با مشتریان ناراحت و عصبانی اختصاص داشت.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *