نرم افزار CRM برای اندروید + کاربرد و ویژگی ها 📱 - بلاگ

نرم افزار CRM برای اندروید

نرم افزار CRM برای اندروید + کاربرد و ویژگی ها

با گسترش ابزار تکنولوژی و دیوایس های در دسترس، هر آنچه که تا به امروز در فضای دیجیتال بر روی رایانه ها و کامپیوتر های شخصی وجود داشته است، باید برای دیوایس های همراه مانند موبایل، تبلت و … نیز عرضه شوند. در غیر اینصورت استفاده از آنها با سقوط بالایی مواجه خواهد شد. به همین جهت نرم افزارهای مختلف، نسخه های ویندوز Windows، اندروید Android، آیفون و آی او اس (Iphone, IOS) از برنامه خود را نیز ارائه می کنند تا از بازار عقب نمانند؛ نرم افزار CRM نیز از این قاعده مستثنا نیست.

کاربرد نرم افزار CRM در شرکت ها

در ابتدا با بررسی کاربرد نرم افزار سی آر ام، باید به این سوال پاسخ دهیم که نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزارهای CRM یا مدیریت ارتباط با مشتریان (Customer Relationship Management) به منظور بهبود و اتوماتیک ساختن فرایندهای سازمانی اعم از فروش، خرید، انبارداری، خدمات پس از فروش، چرخه های کاری، ارتباط و پیگیری مشتریان، مرکز تماس، گزارش گیری، باشگاه وفاداری و … ارائه شده اند. به کمک این سیستم ها، هر شرکت می تواند در هر زمینه ای کاملا مستقل و سیستماتیک عمل کند تا با افزایش سرعت و دقت در سازمان، بهره وری پرسنل و کل کسب و کار بیشتر شود.

اپلیکیشن موبایل نرم افزار CRM برای پلتفرمهای موبایل اندروید

فرض کنید، شما به عنوان یک مدیر و یا کاربر که از نرم افزار سی آر ام استفاده می کنید ممکن است همیشه در محل کار خود نباشید و به همین علت دسترسی به کامپیوتر هم برای شما مشکل باشد؛ اما نیاز دارید هر چه سریعتر به پروفایل مشتری خود رجوع کنید و اطلاعاتی از قبیل: شماره تماس مشتری، آدرس و زمینه کاری و … او را پیدا کنید تا با مشتری خود مرتبط شوید.

شرکت های ارائه کننده‌ی نرم افزار CRM مانند پیام گستر، با عرضه نسخه های موبایلی به این نیاز پاسخ گفته اند. بدین ترتیب به راحتی با اپلیکیشن موبایل سی آر ام پیام گستر نسخه اندروید به کلیه اطلاعات و سوابق مشتریان خود دسترسی خواهید داشت.

همانطور که در مقاله‌ی بهترین نرم افزار CRM هم اشاره شد، یکی از ویژگی های یک نرم افزار سی آر ام مناسب، وجود اپلیکیشن CRM برای موبایل ها و نسخه های اندروید و آیفون می باشد. به همین دلیل در زمان انتخاب یک نرم افزار CRM برای شرکت و سازمان ها، توجه به دسترسی اپلیکیشن موبایلی آن نیز پراهمیت است.
مثلا فرض کنید جلسه‌ای را با مشتریان خود برنامه ریزی و هماهنگ کردید و از موعد آن بی خبرید و یا نتیجه ی آن جلسه را می خواهید در نرم افزار CRM پیام گستر خود به روز کنید؛ می توانید با استفاده از امکانات اپلیکیشن موبایل نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پیام گستر، جلسات خود را در تقویم مشاهده کنید و تغییرات مورد نظر خود را ثبت نمایید و یا اینکه بعنوان یک فروشنده که جلسات زیادی را جهت معرفی محصولات خود با مشتریان برنامه ریزی کردید و می خواهید مطلع شوید که چه تعداد سرنخ جدید در نرم افزار امروز ثبت شده و سوابق آنها را ببینید تا در مورد آنها برنامه ریزی و تصمیم گیری کنید.

کافیست در طول مسیر با استفاده از موبایل اپلیکیشن سی آر ام پیام گستر ماژول ها و  سرنخ های خود را نگاهی بیندازید و به اطلاعاتی که می خواهید به سرعت و با آسودگی خاطر دسترسی داشته باشید و آنها را مدیریت کنید. برای مشاهده کامل ویژگی های اپلیکیشن CRM پیام گستر به صفحه ماژول App مراجعه کنید.

اپلیکیشن موبایل نرم افزار CRM برای پلتفرمهای موبایل اندروید

ویژگی های اپلیکیشن موبایل نرم افزار CRM پیام گستر برای اندروید

سریعترین و کاراترین نوع ارتباط، استفاده از گوشی های همراه است. به همین علت اپلیکیشن اندروید سی آر ام پیام گستر توسعه یافت تا دسترسی به این برنامه سریعتر از قبل با رابط کاربری منحصربفرد خود، ممکن شود. بدین ترتیب استفاده از امکانات مختلف آن مثل کارتابل ها، وظایف، یادآوری ها، نظرات و … در هر زمان و هر مکانی تنها از طریق گوشی همراه متصل به اینترنت تسهیل شده است. استفاده از تمام فضای CRM در قالب یک اپلیکیشن برای گوشی های هوشمند اندروید، به عنوان یک ماژول بصورت جداگانه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر اپلیکیشن موبایل CRM پیام گستر برای نسخه های اندروید عرضه شده است و به زودی نسخه IOS آن نیز ارائه خواهد شد. این نسخه Android دارای ویژگی هایی است که برخی از آنها بدین شرح است:

دسترسی به فرمها، سرنخ ها، اطلاعات مخاطبین اعم از تماس و خرید فروش و تراکنش های مالی و … ، قرار های ملاقات، نظرات، وظایف و یادآوری ها، کارتابل، گزارشات و همچنین دسترسی به ماژول های متنوع دیگر

ویژگی خاص این محصول آن است که می توان در هر زمان و مکانی، تنها با اتصال به اینترنت به آن ورود کرد و از آن استفاده نمود. برای دریافت این محصول به صورت رایگان برای ۳۰ روز، از طریق لینک دریافت دمو اقدام کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *