کسب رتبه یک شورای عالی انفورماتیک توسط پیام گستر| پیام گستر فناوری در مدار مشتری

کسب رتبه نخست شورای عالی انفورماتیک توسط پیام گستر

پیام گستر موفق به کسب رتبه نخست شورای عالی انفورماتیک شد

شرکت پیام گستر، یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ تجارت الکترونیک اول و پیشگام در ارائه جامع‌ترین نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری در ایران، فعالیــت خــود را در ســال ۱۳۸۹ بــا هــدف ارائــه بــه‌روزتریــن راهکارهای مدیریتی در امر بازاریابی و فروش و با شعار فناوری در مدار مشتری آغاز کرده است و اکنون با تکیه بر ۱۱ سال فعالیت در این عرصه و به پشتوانه ۴۰۰۰ مشتری ارزشمند خود، قابلیت‌ها و تجارب زیادی در این حوزه کسب نموده و به عنوان رهبر بازار در این حوزه شناخته می شود.

کسب رتبه ۱ شورای عالی انفورماتیک توسط پیام گستر 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پیام گستر با ارائه ابزارهایی برای تقویت تعاملات درون و برون‌سازمانی، مدیریت فرصت‌ها تا تبدیل آن‌ها به مشتری و افزون بر آن وفادار کردن مشتریان به سازمان، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با پیاده‌سازی یک ساختار سازمانی بر پایه بالاترین بهره‌وری با کمترین اتلاف منابع، هزینه و زمان دستیابی به افق ترسیم‌شده برای سازمان تسهیل شود.

رتبه‌بندی شرکت‌های انفورماتیک در واقع یک تقسیم‌‌بندی کمی و کیفی در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است که در احراز صلاحیت شرکت‌ها برای تمامی پروژه‌های کامپیوتری از طریق شورای عالی انفورماتیک کشور یا معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور برای شرکت‌های انفورماتیکی صادر می‌گردد.

رتبه‌بندی یا گرید شرکت‌های انفورماتیک از ۱ تا ۷ بوده که در آن رتبه ۷ پایین‌ترین و رتبه ۱ بالاترین درجه را دارد. با دریافت این گرید، پیام گستر مجاز به انعقاد قرارداد با نهادها و سازمان‌های مختلف خواهد بود و محدودیتی در سقف قراردادها با شرکت‌ها و سازمان‌ها نخواهد داشت.

گفتنی است یکی از موارد مورد نیاز برای بررسی و اخذ رتبه ۱ بررسی رضایت مشتریان از پیام گستر بوده است و دبیرخانه شورای عالی انفورماتیک با بررسی رضایت مشتریان به شیوه‌های مختلف، رای به رضایتمندی مشتریان از پیام گستر داده است.

این موفقیت را به خانواده بزرگ تجارت الکترونیک اول تبریک می‌گوییم و اذعان داریم این افتخار مرهون تلاش و همدلی همکاران مجموعه در ارائه خدمات با کیفیت به منظور جلب رضایت مشتریان است. امید داریم، بتوانیم با تلاش بیشتر و توفیق خداوند منان در راستای اجرای کارهای نواورانه و تحقق مشتری‌مداری و رضایت حداکثری مشتریان گام‌های استواری برداریم.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *