بهترین نرم افزار حسابداری در ایران (سال 1399) + مزایا و معایب

بهترین نرم افزار حسابداری

بررسی جامع بهترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی و فروشگاهی

چرا انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری برای سازمان ها امری بسیار حیاتی است ؟ یکی از مهمترین و چالش برانگیزترین جنبه های راه اندازی هر کسب و کار، ثبت اطلاعات مالی، هزینه های ورودی و خروجی و محاسبه سود در هر زمان است. اگر صاحب یک بیزنس استارت آپی هستید، احتمالا مدیریت همه امور اداری و مالی کمی برایتان راحت تر باشد. اما در مورد شرکتهای بزرگتر، حجم بالای صورتحساب ها و داد و ستد در هر دوره می تواند ثبت وقایع مالی تجارت را دشوار کند.

به همین دلیل انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری از ابتدا، یکی از ملزومات مدیریتی برای سازمان ها و شرکت هاست. و این بدان معنی است که باید از نرم افزارهای حسابداری کارآمد و مناسب برای کسب و کار بهره گرفت.

آنچه در این مطلب می‌خوانید: پنهان سازی
5 معرفی بهترین نرم افزارهای حسابداری [مقایسه نرم افزارهای حسابداری معروف ایرانی]

تاریخچه نرم افزار حسابداری

امور مربوط به حسابداری، حسابرسی و به طور کلی مدیریت اموال از سال‌های دور اهمیت زیادی داشته است. علم حسابداری، همواره سبب شده است که انسان‌ها بتوانند راحت‌تر و طبق یک فرآیند مشخص، به مسائل مالیِ کسب و کار یا حتی مسائل مالی شخصی خودشان بپردازند.
این علم روز به روز گسترده‌تر شده و به خصوص با گسترش صنایع و وقوع انقلاب صنعتی در چند قرن گذشته، اهمیت آن دوچندان شده و با پیشرفت علم و ظهور کامپیوتر و استفاده از نرم‌افزارهای مختلف، حسابداری و حسابرسی هوشمندانه‌تر و دقیق‌تر شده است.
ظهور و پیدایش اولین نرم افزار حسابداری را می‌توان از رسیدن ایده‌ای به ذهن آقای ویلیام باروز دانست. آقای باروز بعد از چند سال کار کردن در بانک و رسیدگی به خطاهای دفترچه‌ها، ایده‌ی ساخت دستگاهی به اسم Adding machin به ذهنش رسید. دستگاهی که مانند یک ماشین حساب عمل می‌کرد و باعث می‌شد که حسابداران بتوانند امور حسابداری را راحت‌تر و دقیق‌تر از قبل انجام بدهند. این دستگاه مانند کامپیوترها از امکاناتی مثل حافظه‌ی اصلی برخوردار نبود اما با به‌وجود آمدنش توانست تحول عظیمی در زمینه حسابداری به‌وجود بیاورد.
در اواخر قرن، آقای هرمن هالریت که پدر محاسبات اتوماتیک مدرن شناخته می‌شود، دستگاه جدیدی به نام Punch card را ارائه کرد. این دستگاه با پانچ کردن بر روی کاغذ، اطلاعات و داده‌ها را ثبت می‌کرد و با استفاده از الگوهای مشخص‌شده در زمان، می‌توانست اطلاعات را بخواند. این دستگاه تا سال ۱۹۰۷ برای امور حسابداری استفاده می‌شد.
در طول جنگ جهانی دوم رایانه Eniac توسط آقای ماوچلی و آقای پرکرت به بازار عرضه شد. این کامپیوتر جزو اولین کامپیوترهایی به حساب می‌آمد که برای استفاده در امور حسابرسی به صورت تخصصی‌تر استفاده می‌شد. این کامپیوتر که Univac نام داشت به جای استفاده از Punch card از نوارهای مغناطیسی برای ذخیره‌ی اطلاعات و امور حسابرسی استفاده می‌کرد.
با گذشت زمان کامپیوترها قدرتمندتر شدند و برنامه‌نویسان، نرم‌افزارهای قدرتمندتر و تعمیم یافته‌تری برای راحت کردن امور حسابداری ارائه کردند.
در سال ۱۹۷۸، اولین نرم‌‌افزار صفحه گسترده به اسم Visicale به‌وجود آمد که این نرم‌افزار امکان انجام مدل‌سازی مالی در کامپیوترها را فراهم می‌کرد. در همان سال Peachtree، نرم‌افزاری را برای کامپیوترهای شخصی ارائه کرد که کار شرکت‌ها را بسیار راحت‌تر کرد تا بتوانند امور مربوط به حسابداری را انجام بدهند.
دو سال بعد یعنی سال ۱۹۸۳، توسعه‌ی مهم دیگری اتفاق افتاد. شرکت Intuit، خط نرم افزاری Quicken را راه‌اندازی کرد. این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای پیشین از پیچیدگی‌های کمتری برخوردار بود و برای استفاده بین افراد نه‌چندان متخصص طراحی شده بود.
بعد از آن، هرسال نرم‌افزارها و به‌روز‌رسانی‌های جدیدی ارائه شد که کار را برای کاربران ساده و راحت می‌کرد.

وظیفه نرم افزار حسابداری چیست؟

آنچه که از وظیفه یک نرم افزار حسابداری خوب انتظار می رود، پوشش دادن مدیریت فعالیت های مختلف در بحث مالی و حسابداری شرکت است. معمولا این فعالیت ها به چند دسته مشخص تقسیم می گردد:

وظیفه-نرم-افزار-حسابداری-چیست؟

  1. بررسی وضعیت کلی
  2. مدیریت دریافتها
  3. مدیریت پرداخت ها
  4. حقوق و دستمزد
  5. گزارش گیری جامع

از جمله فعالیت هایی هستند که ابزار محاسبه آنها در نرم افزارهای حسابداری وجود دارد.

اگر شما صاحب یک کسب و کار باشید، با استفاده از نرم افزار حسابداری می توانید میزان سرمایه اولیه خود را تعیین و نیازهای کاری تان را در نرم افزار تعریف نمایید. اینگونه فاکتورهای مختلف را می توانید به ثبت برسانید، هزینه های ماهیانه کسب و کار مانند حمل و نقل، آب و برق و اجاره و حقوق پرسنل را نیز اعمال کنید و در انتهای هر بازه بازدهی سود را به آسانی محاسبه کنید. در نهایت نیز قادر خواهید بود تا از عملکرد کاری تان گزارش بگیرید و برای روند رسیدن به اهداف مالی تان برنامه ریزی کنید.

چرا به نرم افزار حسابداری نیاز دارید؟

 چرا-به-نرم-افزار-حسابداری-نیاز-دارید؟

تکنولوژی در اکثر مواقع به مقوله به روز بودن و استفاده بهینه و تمام و کمال از ویژگی های دلخواه کمک می کند. نرم افزارهای حسابداری نیز از این قاعده مستثنا نیستند. همچنین دوره استفاده از نرم افزار های آفلاین به سر رسیده و بحث پیشروی در زمان به یک موضوع جدی در کسب و کارها تبدیل شده است. در واقع صرفه جویی در زمان با استفاده از بهترین نرم افزار حسابداری می تواند تاثیر بی نظیری بر روی مدیریت مالی داشته باشد. علاوه بر این استفاده از این راهکارهای مفید مالی، امکان وجود خطاهای انسانی را به صفر می رساند و اطلاعات دقیق تر و بینشی وسیع تر از وضعیت مالی در دست خواهد بود.

ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری چیست؟

اهمیت و حساسیت خرید بهترین نرم افزار حسابداری، کمتر از نرم افزار هایی چون CRM نیست.(CRM چیست؟) بنابراین برای خرید بهترین نرم افزار حسابداری، توجه به فاکتورهای ویژه ای که به شفافیت هرچه بیشتر وضعیت مالی کمک می کند، خالی از لطف نیست. مهمترین ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری به شرح زیر هستند:

ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری

  • کاربری آسان و گرافیک مناسب برای سهولت کارکرد پرسنل
  • داشبورد کامل و جامع برای دسترسی سریعتر و آسانتر
  • قابلیت شخصی سازی بر اساس نیازهای سازمان و تعداد کاربران
  • قابلیت به روز رسانی نرم افزار و استفاده از خدمات پشتیبانی
  • قابلیت گستردن نرم افزار و نصب ماژول های مختلف
  • پوشش دادن کل فعالیت های مورد نیاز امور مالی
  • قابلیت اتصال به سیستم هایی چون نرم افزار CRM
  • امنیت بالای نرم افزار و مقاوم بودن در برابر هک شدن
  • قابلیت گزارش گیری با امکان تعیین سطوح دسترسی مختلف

معرفی بهترین نرم افزارهای حسابداری [مقایسه نرم افزارهای حسابداری معروف ایرانی]

خوشبختانه، برنامه های نرم افزاری بسیار کاربردی و کاملاً طراحی شده ای وجود دارد ، که نه تنها می تواند مدیریت حساب های شما را آسان کند ، بلکه اطمینان حاصل می کند که حساب های شما برای استفاده آسان حسابدار شما نیز مفید است و به کاهش هزینه ها نیز کمک می کند.

معرفی بهترین نرم افزارهای حسابداری فارسی

۱- نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار

همکاران سیستم، یکی از شرکت‌های معروف نرم‌افزاری ایران، نرم افزار حسابداری سپیدار را طراحی نموده است. در واقع نرم افزار حسابداری سپیدار، به عنوان یکی از با سابقه‌ترین نرم‌افزارهای حسابداری معرفی می‌شود. سپیدار با پیاده‌سازی سیستم مالی یکپارچه توانسته محبوبیت بالایی بین شرکت‌های کوچک و متوسط پیدا کند. از برتری‌های نرم افزار سپیدار نسبت به سایر سیستم‌ها شبکه فروش گسترده در سراسر کشور، قابلیت یکپارچگی با نرم‌افزار CRM مثل پیام گستر و پشتیبانی رایگان به مدت یک سال است.

قابلیت‌های نرم افزار سپیدار

۱٫ثبت سفارش‌ و پخش آن‌ها
۲٫ثبت حقوق و دستمزد کاربران
۳٫ارائه خدمات گسترده به مشتریان از طریق تیم فروش و پشتیبانی
۴٫مدیریت و کنترل انبار
با نرم‌افزار حسابداری سپیدار می‌توانید در زمان دلخواه خود کالاهای موجود در انبار را به روش میانگین موزون قیمت‌گذاری کنید. همچنین می‌توانید ارزهای مختلف را به ارز پایه در عملیات‌های تجاری تبدیل کنید.

مزایای نرم افزار حسابداری سپیدار

• کاربردی بودن قسمت جست‌وجوی نرم‌افزار
• قابل دسترس بودن برای کاربران
• آسان و راحت بودن نصب سیستم

معایب نرم افزار حسابداری سپیدار

• سرعت پایین آن
• مناسب نبودن برای شرکت‌ها و کسب و کارهای بزرگ

نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار

 

۲- نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد

یکی از مناسب‌ترین نرم افزارهای حسابداری برای کسب‌و‌کارهای کوچک، نرم افزار حسابداری فرداد است که توسط شرکت آرین سیستم تولید و طراحی شده است. در واقع این شرکت در جهت حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط با تولید نرم افزار فرداد در حوزه های مختلف خدماتی، پیمانکاری، بازرگانی و تولیدی توانسته است خدمات مطلوبی را به مشتریان خود ارائه دهد.
این نرم افزار با ارائه قابلیت‌هایی امکان ارتقا به یک ERP سازمانی را فراهم کرده است. با وجودی که زمان زیادی از عرضه این نرم ‌افزار به بازار نگذشته است؛ اما به دلیل کاربردی بودن و یکپارچگی آن محبوبیت زیادی در بازار پیدا کرده و رقیبی جدی برای شرکت‌های باسابقه‌تر محسوب می‌شود. از این نرم افزار می‌توانید به صورت شبکه‌ای یا تک‌کاربره در شرکت خود استفاده کنید.

مزایای نرم ‌افزار حسابداری فرداد

• تعریف هم‌زمان چند کاربر
• مدیریت کامل اطلاعات در یک دیتابیس
• نصب و آموزش رایگان

معایب نرم افزار حسابداری فرداد

• عدم وجود نسخه فروشگاهی

نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد

۳- نرم افزارهای حسابداری هلو

به همت برنامه نویسان حرفه‌ای مجموعه شرکت‌های طرفه نگار، کسب‌و‌کارهای کوچک و اصناف فروشگاهی می‌توانند از قابلیت‌های نرم افزار حسابداری هلو به خوبی استفاده کنند. جالب است بدانید که یکی از دلایل محبوبیت نرم افزار هلو، پشتیبانی از بیش از ۲۰۰ گروه شغلی مختلف است. این نرم افزار که به صورت تک‌کاربره و شبکه‌ای ارائه می‌شود دارای ۵۰۰ نمایندگی در سراسر کشور است. در صورت نیاز به خرید این نرم افزار، امکان خرید و دانلود رایگان برای شرکت‌های متوسط و کوچک وجود دارد.
نرم افزار حسابداری هلو یکی از قدیمی‌ترین نرم افزارهای یکپارچه مالی تحت ویندوز به شمار می‌رود که شامل سه دسته محصولات اصلی شرکتی، فروشگاهی و تولیدی می‌شود.
از ویژگی‌های برجسته‌ی نرم افزار حسابداری هلو می‌توان به انعطاف پذیر بودن آن اشاره کرد. چرا که می‌توانید به تمام تجهیزات سخت‌افزاری فروشگاه مانند پوز فروشگاهی و بارکدخوان متصل شوید.

مزایای نرم افزار حسابداری هلو

۱٫اختصاصی بودن نرم افزار برای هر صنف و شغل
۲٫هماهنگ بودن با قوانین دارایی
۳٫حذف منوهای اضافه و غیر کاربردی با قابلیت فعال کردن fast mode
۴٫امکان ثبت سند توسط کاربران کم‌تجربه به صورت حرفه‌ای
۵٫اتوماتیک صادر کردن اسناد

معایب نرم افزار حسابداری هلو

عدم قرارگیری سرفصل‌های حسابداری طبق نظم و اصول

نرم افزارهای حسابداری هلو

۴- نرم افزارهای حسابداری پیوست

از دیگر شرکت‌های معروف و محبوب در زمینه تولید و طراحی نرم افزاری مالی، شرکت نرم افزاری پیوست است. این گروه مهندسی با ۱۵ سال سابقه توانسته نیازهای اکثر سازمان های کوچک و بزرگ و دولتی را به خوبی پوشش دهد. لازم به ذکر است که نرم افزار پیوست قابلیت همگام شدن با نرم افزار CRM را دارد.
توسط این نرم افزار می‌توانید سطوح دسترسی کاربران برای حساب‌های شرکت را تعیین کنید، همچنین می‌توانیدحساب‌های شرکت را طبق نیاز، دسته‌بندی و شاخه‌بندی (کدینگ) کنید و برای ورود آسان اسناد مالی، الگویی مشخص تعریف کنید.

مزایای نرم افزار حسابداری پیوست

• بستر کامل برای یکپارچه‌سازی با سیستم اتوماسیون بازاریابی شرکت
• نصب و استقرار بسیار آسان
• قابلیت شخصی‌سازی برای پاسخ‌گویی به نیازهای مختلف کاربران

معایب نرم افزار حسابداری پیوست

• پیچیدگی نسبتا زیاد
• کند بودن نرم‌افزار به علت پیچیدگی آن
• نداشتن نسخه فروشگاهی

نرم افزارهای حسابداری پیوست

۵- نرم افزارهای حسابداری تدبیر

شرکت پردازش موازی سامان نسخه اولیه نرم افزار حسابداری تدبیر را ۲۰ سال پیش برای شرکت‌های قدرتمندی چون گلدیران و سام سرویس طراحی و روانه بازار کرد.
این نرم افزار در برخی از کشورهای خاورمیانه مانند امارت متحده عربی(دوبی)، ازبکستان، افغانستان، تاجیستکان نصب و راه‌اندازی شده است و سابقه نصب ۵۰۰۰ نسخه در موسسات خصوصی و دولتی ایران را دارد.
طی سال‌ها تجربه شرکت‌های مختلف از این نرم افزار حسابداری موفق، قابلیت‌هایی چون کاربری ساده و امکان تعریف تعداد نامحدود شرکت‌ها، همگام شدن با سیستم‌های روز دنیا از جمله CRM پیام گستر این نرم افزار را، همیشه در صدر جدول بهترین نرم افزارهای حسابداری و مالی قرار داده است.
در نرم افزار حسابداری تدبیر امکان چاپ کردن اطلاعات بدون تلف کردن وقت در تمام فرم‌های سیستم وجود دارد و همچنین می‌توانید تمام سرفصل‌های معین، کل، تفصیلی را مشاهده کنید و با توجه به نیازتان آن‌ها را چاپ کنید.

مزایای نرم افزار حسابداری تدبیر

• تداوم پشتیبانی تا ۱۰ روز پس از اتمام قرارداد

معایب نرم افزار حسابداری تدبیر

• پیچیدگی نسبتا زیاد آن
• ضعف در به‌روز رسانی نرم افزار
• نقص در Code Page نرم افزار و ایجاد مشکل در ورود اطلاعات و خروجی گرفتن از آن‌ها

علاوه بر این کسب و کارهای کوچک می توانند از نرم افزار تدبیر که به تازگی توسط این شرکت تولید شده است، بهره ببرند.

۶- نرم افزارهای حسابداری پارمیس

نرم افزارهای حسابداری پارمیس با هدف ارائه خدمات مالی و حسابداری فروشگاهی، بازرگانی، تولیدی و شرکتی از ۱۵ سال پیش پاسخگوی طیف وسیعی از مشتریان بوده است. همچنین پارمیس با تولید ماژول و سامانه پیام کوتاه، سبد محصولات خود را متنوع کرده و توانسته است با ارائه امکانات مختلف و تخصصی نرم افزار در حوزه مالی و مدیریتی، رضایت مشتریان را به میزان قابل توجهی جلب کند. یکی از راهکارهای به‌روز پارمیس، اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس با عرضه نسخه رایگان اندروید و ios است که در حال حاضر به یکی از محبوب‌ترین نرم افزارهای حسابداری شخصی تبدیل شده است.
اگر در زمینه‌ی حسابداری از دانش و تجربه‌ی بالایی برخوردار هستید استفاده از این نرم افزار را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم چرا که فضای نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده است تا افراد تازه‌کار و کم‌تجربه از امکانات آن استفاده کنند.
شما با استفاده از نرم افزار حسابداری پارمیس می‌توانید با ارائه تنظیماتی سند افتتاحیه سال جدید را به صورت خودکار از سند اختتامیه سال قبل تنظیم کنید و همچنین از مانده تفصیلی‌های یک حساب به صورت تفکیک‌شده در سطوح مختلف گزارش تهیه کنید.

مزایای نرم افزار حسابداری پارمیس

• پشتیبانی یک ساله رایگان
• ارائه نسخه رایگان ۳۰ روزه
• امکان ارتقا نرم افزار در هر زمان
• بهره‌مندی از رابط کاربری ساده
• مناسب بودن برای افراد کم‌تجربه در زمینه حسابداری
• ارائه خدمات مناسب برای کسب و کارهای کوچک

معایب نرم افزار حسابداری پارمیس

• نداشتن محیط جذاب و کاربردی برای حسابداران باتجربه

نرم افزارهای حسابداری پارمیس

۷- نرم افزارهای حسابداری محک

نرم افزار حسابداری محک یکی از برندهای موفقی است که از ۱۰سال پیش جایگاه خود را در بسیاری از کسب و کارها به خوبی پیدا کرده است. راحتی کار با نرم افزارمالی و امکان استفاده از برنامه به صورت تخصصی برای اصناف، از ویژگی‌های مورد پسند این نرم افزار حسابداری است. از جدیدترین تولیدات این گروه نرم افزار، نرم افزار کیف پول محک به عنوان یکی از نرم افزارهای حسابداری رایگان شخصی است.
نرم افزار حسابداری محک برای کسب‌و‌کارهای کوچک و کسب‌و کارهای بزرگ محصولاتی جداگانه و مخصوص به خود را تولید می‌کند. همچنین بسته به نیاز خود می‌توانید از سه بسته‌ی نرم افزار حسابداری محک یعنی نرم افزار حسابداری فروشگاهی ، نرم افزار حسابداری شرکتی و نرم افزار حسابداری تولیدی که در سطح های مختلف و بسته به نیاز شما ارائه می‌شوند استفاده کنید.
با استفاده از این نرم افزار می‌توانید حساب‌های خود را به راحتی طبقه‌بندی کنید، تمامی عملیات مربوط به خرید و فروش را کنترل کنید و با خیال راحت محاسبات مربوط به حقوق و دستمزد را انجام دهید.

مزایای نرم افزار حسابداری محک

۱٫بروز بودن نرم افزار
۲٫ارائه خدمات برای صنف‌های مختلف
۳٫بهره‌مندی کاربران از خدمات نرم افزار با توجه به نیازشان
۴٫رابط کاربری جذاب نرم‌‎افزار

معایب نرم افزار حسابداری محک

• چیچیدگی گزارش‌دهی
• به‌وجود آمدن مشکلات با افزایش تعداد اسناد

نرم افزارهای حسابداری محک

 

۸- نرم افزارهای حسابداری قیاس

نرم افزار حسابداری قیاس از جمله نرم‌افزارهای مالی بسیار کارآمدی است که سرعت و امنیت آن بسیار زیاد است. به علاوه اگر قرار باشد به سرعت یک نرم افزار حسابداری خوب را در سیستم سازمان خود مستقر کنید، می‌توانید اطمینان داشته باشید که آموزش نرم افزار به کاربران در کوتاه‌ترین مدت انجام خواهد شد. در صورت استفاده از این نرم افزار می‌توانید از ۱۲ ماه پشتیبانی رایگان در محل بهره‌مند شوید. همچنین امکان افزودن ماژول‌ها و به‌روز‌رسانی نرم افزار همواره وجود دارد.

مزایای نرم افزار حسابداری قیاس

• رابط کاربری جذاب
• عدم نیاز به نصب سرور
• در دسترس بودن اطلاعات در هر زمان و هر مکان
• عدم محدودیت در زمینه قفل سخت افزار

معایب نرم فزار حسابداری قیاس

• وابستگی به اینترنت
• پایین بودن سرعت آن در برخی موارد به خاطر وابستگی به اینترنت

 نرم افزارهای حسابداری قیاس

 

۹- نرم افزارهای حسابداری شایگان

نرم افزارهای حسابداری شایگان که با نام حسابگر شناخته می‌شوند، در نسخه و نام‌های مختلفی چون حسابگر اموال، حسابگر بازرگانی و حسابگر صنعتی در کنار نرم افزار حسابداری فروشگاه‌ها و اصناف در بازار موجود است. این نرم افزار یکی از معروف‌ترین نرم افزارهای مالی است چرا که رابط کاربری ساده و جذابی دارد و در کنار انعطاف‌پذیری بالا، نرم افزار به صورت تک‌کاربره و شبکه، تک‌زبانه ( فارسی) و دوزبانه (فارسی و انگلیسی) قابل استفاده است. شایگان سیستم، در سال ۹۲ موفق به کسب جایزه «استاندارد اعتماد مشتریان» شده است.

مزایای نرم افزار حسابداری شایگان

• گزارش‌دهی متنوع
• مناسب برای بسیاری از اصناف

معایب نرم افزار حسابداری شایگان

• بالا بودن هزینه برای اضافه کردن کاربر جدید
• هزینه‌ی بالای آن

نرم افزارهای حسابداری شایگان

 

۱۰- نرم افزارهای حسابداری آرین سیستم

یکی از معتبرترین تولیدکنندگان نرم افزار مالی حسابداری و اداری، شرکت آرین سیستم است. این نرم افزار مالی در کنار تولید نرم افزار در حوزه‌های بازرگانی، مالی، تولید، منابع انسانی و حوزه تولید، با طراحی و تولید نرم افزار حسابداری شرکتی توانسته است پاسخگوی نیاز مدیریت مالی کسب و کارهای کوچک و متوسط هم باشد. قیمت مقرون‌به‌صرفه این نرم افزار از مزیت‌های آن محسوب می‌شود.
فضای این نرم افزار به نسبت دیگر نرم افزارهای حسابداری سنگین تر است ولی قابلیت هماهنگی با نرم افزارهای دیگر را دارد.
با نرم افزار حسابداری آرین سیستم می‌توانید به دو زبان فارسی و لاتین گزارش تهیه کنید، بدون محدودیت ارقام، شاخه‌بندی و دسته‌بندی حساب‌ها را تعریف کنید و از طریق تبلت یا موبایل خود به راحتی از قابلیت‌های آن در هر زمان و هر مکان استفاده کنید.

مزایای نرم افزار حسابداری آرین سیستم

• مناسب بودن برای همه‌ی کسب‌و‌کارها
• فضای کاربری مناسب
• بهره‌مندی از پشتیبانی ۱۰ ساله
• آموزش رایگان ۶ ماهه

معایب نرم افزار حسابداری آرین سیستم

• پیچیدگی زیاد آن
• سرعت پایین نرم افزار به دلیل پیچیدگی آن
• دشواری مراحل ثبت سند

نرم افزارهای حسابداری آرین سیستم

۱۱- نرم افزار حسابداری انلاین ابرستان

این نرم افزار، محصول شرکت دانش بنیان مهندسی مشاور عصر فناوری دانش می باشد. این نرم افزار آنلاین مبتنی بر تکنولوژی ابری است که بر روی انواع سیستم های عامل و بدون نیاز به نصب کار می کند. همچنین این سیستم با بیش از ۸۰۰۰ کاربر، مناسب برای اصناف و شرکت های کوچک و متوسط (بازرگانی، خدماتی، تولیدی و پخش) با قابلیت ویژه پرداخت آنلاین فاکتور است. جهت استفاده از نرم افزار کافی است به سایت ابرستان مراجعه نمایید و ۱۴روز به صورت رایگان استفاده کنید.

از مزایای این نرم افزار می توان به موازد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از نرم افزار در هر زمان و هر مکان با هر دستگاهی
  • ثبت نام رایگان نرم افزار و استفاده رایگان آن به مدت ۱۴ روز برای هر کاربر
  • عدم نیاز به نصب و دانلود و راه اندازی و استقرار
  • استفاده بهینه از نرم افزار در انجام دورکاری و مدیریت از راه دور
  • استفاده چندین کاربر به طور همزمان در چند نقطه ی جغرافیایی مختلف
  • قیمت های مناسب نرم افزار متناسب با ظرفیت هر صنف (پایه، پیشرفته و حرفه ای) و میزان استفاده آن ماهانه و سالانه
  • آموزش، پشتیبانی و به روز رسانی رایگان نرم افزار
  • ماندگاری اطلاعات نرم افزار حتی پس از منقضی شدن لایسنس خریداری شده
  • استفاده راحت از نرم افزار و کاربر پسند بودن آن حتی برای کسانی که دانش بسیار اندکی در زمینه حسابداری دارند
  • استفاده گزارش های متنوع و جامع برای هر کاربر متناسب با وظیفه ی کاری خود

ابرستان

[irp posts=”926″ name=”معرفی ۶ نرم افزار حسابداری که با نرم افزار CRM پیام گستر یکپارچه سازی می شوند”]

🔍 جدول مقایسه ای برخی از بهترین نرم افزارهای حسابداری

نام نرم افزار نسخه دموپشتیبانی رایگانآموزش رایگاننوع استقرارقیمت

سپیدار

دارد

1 سال

-

ویندوز

شروع از 1/300/000 تومان
فرداد
دارد

6 ماه

50 ساعت

ویندوز

شروع از 900/000 تومان

هلو
دارد
1 سال

دو جلسه دو ساعته

ویندوز، تحت وب

شروع از 347/000 تومان
تدبیر
دارد
--ویندوز-

پارمیس

دارد

1 سال

3 ساعت
ویندوز
شروع از 350/000 تومان

محک

دارد

1 سال

3 جلسه

ویندوز

شروع از 200/000 تومان

قیاس

دارد

1 سال

حداقل 2 ساعت برای هر زیر سیستم

تحت وب، سرویس ابری، اندورید

شروع از 50/000 تومان

شایگان

دارد

تلفنی و بدون محدودیت

2 جلسه

ویندوز، تحت وب

شروع از 1/700/000 تومان

آرین سیستم

دارد

6 ماه

6 ماه

ویندوز، تحت وب، ابری
-

💰 بهترین نرم افزار های حسابداری رایگان کدام اند؟

تمایل کسب و کارهای کوچک و بسیاری از شرکت های تازه تاسیس شده ممکن است به استفاده از نرم افزارهای رایگان و یا کم هزینه زیاد باشد. این برنامه های مفید مالی به احتمال زیاد نیاز بسیاری از کسب و کارها را تا حد زیادی رفع خواهد کرد. بعضی از نرم افزارهای رایگان حسابداری را در لیست زیر مشاهده می کنید:

نرم افزار های حسابداری رایگان

  • نرم افزار حسابداری رایگان فرداد
  • نرم افزار حسابداری رایگان ابرستان
  • نرم افزار حسابداری همراه پارمیس
  • نرم افزار حسابداری رایگان پارسیان
  • نرم افزار حسابداری هویار نقره ای
  • نرم افزار حسابداری برگ سبز پارمیس
  • نرم افزار رایگان تیزپرداز
  • نرم افزار حسابداری وینا
  • نرم افزار حسابداری نسیم

 

بهترین نرم افزار حسابداری برای اندروید و iOS کدام است؟

دسترسی آسان به نرم افزارهای حسابداری و نیاز به مدیریت وضعیت مالی چه برای مصارف شخصی چه به جهت سهولت کنترل حساب ها یکی از مسائل روز تبدیل شده است. از این رو بسیاری از شرکتها، نرم افزار حسابداری قابل نصب بر گوشی های همراه را برای کاربران تولید و طراحی کرده اند. شرکت های نرم افزاری چون محک، همانطور که پیشتر گفته شد، اقدام به ایجاد برنامه های حسابداری شخصی کرده اند که قابل نصب بر روی سیستم های اندروید و iOS می باشد. از جمله دیگر شرکت ها می توان به اپلیکیشن حسابداری شخصی هلو و برنامه حسابداری نیو اشاره کرد. طراحی برنامه هلو از لحاظ تجربه مشتری، کمی پیچیده است و در نسخه اندروید قابل دسترس می باشد. برنامه حسابداری نیو نیز علاوه بر داشتن ابزارهایی چون بودجه بندی و پس انداز، یک برنامه خوب برای مدیریت هزینه ها به شمار می رود. اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه نیز یکی دیگر از این برنامه های کاربردی است که از سه زبان مختلف پشتیبانی می کند و نمونه ای از یک نسخه کامل نرم افزار مالی همراه به حساب می آید.

بهترین نرم افزار حسابداری برای اندروید و iOS

 

طبقه بندی نرم افزارهای حسابداری بر اساس کاربری:

✅ نرم افزار حسابداری پایه

این نرم افزار برای امور عادی مثل مدیریت حسابها، وصول چک های دریافتی، ثبت تمامی فاکتورهای خرید و بررسی تمام اسناد مالی طراحی شده اند.

نرم-افزار-حسابداری-پایه

✅ نرم افزار حسابداری مدیریت پروژه

برای پایش سوددهی در یک پروژه خاص (معمولا پروژه های بزرگ) و محاسبه دقیق سود و زیان استفاده می شوند و روند پیشرفت طرح های در حال توسعه و کل هزینه های آن را بررسی می کند.

✅ نرم افزار حسابداری مدیریت تنخواه

این نوع از نرم افزار حسابداری به منظور مدیریت تنخواه مورد استفاده قرار می گیرد و به بررسی وجوه تخصیص یافته به بخش های مختلف یک سازمان می پردازد.

نرم-افزار-حسابداری-مدیریت-تنخواه

✅ نرم افزار حسابداری مدیریت موجودی

وظیفه این نرم افزارها، مدیریت موجودی برای کاهش اتلاف هزینه و افزایش ۱۰۰ درصدی سود در کار می باشد.

نرم-افزار-حسابداری-مدیریت-موجودی

✅ نرم افزار حسابداری بودجه بندی و پیش بینی

در شرکت های بزرگ هنگامی که دسترسی به داده های گردآوری شده مالی با تلفیق داده های دیگر لازم است، از این نرم افزار استفاده می گردد. اطلاعات حاصل از این نرم افزار بینش عمیق تری از شرایط به مدیران ارائه خواهد کرد.

نرم-افزار-حسابداری-بودجه-بندی-و-پیش-بینی

✅ نرم افزار صدور فاکتور و صورت حساب

متداول ترین نوع نرم افزار حسابداری یا نرم افزار فروشگاهی است. صاحبین مشاغل کوچک از این سیستم برای صدور فاکتور و جمع آوری کل مبلغ فاکتور ها استفاده می کنند.

نرم-افزار حسابداری-صدور-فاکتور-و-صورت-حساب

 

استفاده از نرم افزار حسابداری چه مزایایی دارد ؟

 

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری

⭐ افزایش دقت در محاسبات مهم

در صورت استفاده از نرم افزار حسابداری مناسب می توان به کاهش یا حذف خطاهای انسانی در محاسبه دست یافت. چرا که بسیاری از محاسبات دستی دیگر به صورت اتوماتیک انجام می شوند. بنابراین از تاثیرات منفی محاسبات اشتباه بر روی محاسبات بعدی جلوگیری به عمل می آید. بنابراین با استفاده از افراد متخصص و دقیق امکان به وجود آمدن مشکلات مربوط به خطاهای سهوی تا حد زیادی کاهش می یابد.

⭐ سرعت بخشی به ثبت و دسترسی داده

طبیعی است که استفاده از کامپیوتر و فرآیندهای اتوماتیک سرعت انجام کارها را افزایش می دهد. بنابراین پردازش سریعتر داده ها مسلما به دسترسی آسان‌تر به آنها کمک خواهد کرد. علاوه بر این، اتوماسیون یکی از اهداف اصلی نرم افزارهای حسابداری است. تا برای مثال بتوان مالیات فروش را در تمام معاملات اعمال کرد. اینگونه برای هر ورودی پارامتر مالیات می تواند لحاظ گردد.

⭐ کاهش هزینه های مختلف

اتوماسیون و فرآیند سریعتر داده ها همواره کاهش هزینه ها را به دنبال دارد. همچنین استفاده از یک برنامه حسابداری، اجازه فعالیت بیشتر در زمان کمتر را به هر یک از اعضای تیم حسابداری خواهد داد. بدین معنا که افراد کمتر با تخصص بیشتر در واحد مالی فعالیت خواهند کرد. در نتیجه هزینه استخدام، آموزش و نگهداری پرسنل کاهش می یابد.

⭐ گزارش گیری و تحلیل های مناسب

در جایی که اطلاعات مالی به طور اتوماتیک ذخیره می شوند، با استفاده از ابزار گزارش گیری و تفکیک، می توان تحلیل های مختلفی را استخراج کرد. به طور مثال اگر برای شرکت در یک جلسه، گزارشی از میزان فروش در ۳ ماه نیاز باشد، تنها با داشتن دسترسی و یک کلیک می توان گزارش را در اختیار داشت. در حالی که بدون استفاده از نرم افزار های حسابداری ممکن است گرفتن گزارش ساعت ها، روزها و حتی هفته ها به طول بینجامد.

⭐ کاهش مالیات

افزایش معاملات، پیگیری مالیاتی را در تقویم کاری دشوار می کند. یکی از مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری مناسب این است که پروسه اعمال مالیات را در لحظه انجام می دهد. بنابراین می توان اطمینان حاصل کرد که تمام جزئیات مالی کسب و کار در یک مکان قرار دارد.

علاوه بر تمام این موارد، یک نرم افزار حسابداری خوب باید توانایی همگام سازی با سیستم های CRM را نیز دارا باشد. نرم افزار CRM پیام گستر، با قابلیت یکپارچه سازی با نرم افزارهای حسابداری مختلفی مانند سپیدار، پیوست، تدبیر، راهکاران، فرانگر، ژنیک و … این امکان را به کاربران خواهد داد تا هر عملکرد مالی در سیستم CRM بطور اتوماتیک در نرم افزار حسابداری افزوده شود و بالعکس. به این ترتیب از انجام امور تکراری پیشگیری شده و سرعت و دقت در فرایند ها افزایش می یابد. برای مطالعه‌ی بیشتر در ارتباط با این ویژگی، به محصول یکپارچه سازی مراجعه نمایید.

هزینه ی خرید بهترین نرم افزار حسابداری به صورت تقریبی چقدر است؟

هزینه نرم افزار های حسابداری، بر حسب امکانات و قابلیت های متفاوتی که ارائه می کنند، متفاوت است. بسیاری از نرم افزارهای حسابداری امکان شخصی سازی امکانات و ویژگی های نرم افزار را با توجه به نیاز مشتری در اختیار او قرار می دهند.
برای مثال دریافت هر یک از ابزارهای حقوق و دستمزد، مدیریت فروش، مدیریت موجودی، گزارش گیری و تحلیل مالی می توانند به عنوان ابزار کمکی در یک نرم افزار حسابداری قرار بگیرند. بعضی از این شرکت های ارائه کننده نرم افزار حسابداری نیز امکان استفاده از نسخه رایگان را با دسترسی محدود برای کاربران محدود قائل می شوند. بنابراین طبق عملکرد واحد مالی در یک سازمان و در نظر گرفتن قابلیت ها و تعداد کاربران مورد نیاز، هزینه پرداخت شده برای دریافت نرم افزار حسابداری می تواند متفاوت باشد.

هزینه ی خرید بهترین نرم افزار حسابداری

با این حال نسل جدید نرم افزارهای حسابداری ابری، از لحاظ اقتصادی به صرفه تر هستند و برای کسب و کارهایی که به دنبال پرداخت کمترین هزینه برای خرید بهترین نرم افزار حسابداری هستند، بسیار مناسب خواهند بود. این سرویس ها معمولا امکانات کامل را شامل می شوند و آنلاین هستند.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده است، پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مطالعه کنید: 

بهترین نرم افزارهای حضور‌ و غیاب پرسنل

بررسی ۶ CRM برتر رایگان در جهان

معرفی بهترین نرم افزار های فروش و بازاریابی

بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه

بهترین نرم افزار های CRM 

 


 

سوالات متداول در مورد انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری:

محبوب ترین نرم افزار حسابداری کدام است؟

از بین بیش از ۱۸۰ نرم افزار حسابداری شرکتی و فروشگاهی، نرم افزارهایی چون سپیدار، تدبیر، پیوست، فرداد، هلو، محک، قیاس، پارمیس و شایگان جز برترین و محبوب ترین نرم افزار ا به حساب می آیند.

برترین نرم افزار حسابداری رایگان کدام است ؟

بسیاری از نرم افزارهای حسابداری، قبل از خرید امکان استفاده به صورت محدود معمولا تا ۳۰ روز را در اختیار کاربران قرار می دهند. اما در این بین نرم افزارهایی چون فرداد، ابرستان، پارمیس، تیزپرداز،وینا، پارسیان و نسیم خدمات رایگان ارائه می کنند.

نرم افزار حسابداری چه کاربردی دارد؟

نرم افزارهای حسابداری جهت مدیریت و ثبت حساب های مالی سازمانها، شرکت ها و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. اپلکیشن های کبف پول و نرم افزار های شخصی نیز جز این نرم افزارها به حساب می آیند.

قیمت نرم افزار حسابداری چقدر است ؟

با توجه به وسعت نرم افزار، تعداد ابزارها و قابلیت ها، تعداد کاربران، نوع دسترسی و خدمات پشتیبانی و قابلیت ارتقا، هزینه خرید نرم افزار های حسابداری متفاوت اند. بنابراین خرید نرم افزار مالی و حسابداری ممکن است از ۲۸هزار تومان تا میلیونها هزینه داشته باشد.


جمع بندی

درست مثل انتخاب یک نرم افزار CMS و CRM مناسب، خرید بهترین نرم افزار حسابداری نیز نیاز به درک عمیق از نیازهای اساسی یک سازمان دارد. در واقع فاکتورهای انتخاب به طور کلی به دغدغه ها و میزان هزینه ای که یک سازمان مایل به پرداخت آن است بستگی دارد. علاوه بر این تمام نرم افزار های مالی و برنامه های معرفی شده با ویژگی های منحصر به فرد خود می توانند برای کسب و کار مرتبط خود بسیار سودمند و مفید باشند.



46 نظر در مورد “بررسی جامع بهترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی و فروشگاهی

  1. تشکر بابت مقاله جامع و خوبتون
    اطلاعات خیلی خوبی بهم داد .من خودم تا الان برای کارهای کوچک ترم از نرم افزارهای موبایل استفاده میکردم مثل رقم. شاید بد نباشه این جور نرم افزارها رو هم برای نیازهای معمولی تر معرفی بفرمایید . 💐

    با تشکر از شما – حسینی💐

    1. سلام جناب حسینی ، حتما ،
      سعی میکنیم در آپدیت بعدی این مقاله ، اپلیکیشن های موبایل حسابداری بیشتری رو معرفی و بررسی کنیم .

      ممنون از پیشنهادتون💐

      1. سلام وقت بخیر ممنونم ازاطلاعات خوبتون
        نرم افزار حسابداری نوین پرداز چطوره؟
        نمیدونم برای فروشگاه ما کدوم بهتره
        فروشگاه لاستیک داریم و تا به حال هنوز سیستمی نکردیم جنس هارو
        فروشهامون به صورت عمده و تک هست
        ممنونم اگه میشه راهنمایی کنید

        1. سلام و تشکر از شما. در این مقاله اکثر نرم افزارهای حسابداری مشهور در ایران را بررسی کردیم، سایر نرم افزارها هم تفاوت عجیبی با هم ندارند و بهتر است برای مشاوره بهتر، از کارشناسان این شرکت ها مشورت بگیرید تا نرم افزاری مطابق نیاز خودتان دریافت کنید.

          1. سلام
            ممنون از مقاله خوب و جامعتون
            ببخشید میخواییم که سیستم مالی مدرسه رو به روز کنیم. به نظرتون کدوم نرم افزار برای این مورد خوب باشه؟؟

          2. سلام. با توجه به اینکه این مقاله جنبه معرفی بهترین نرم افزارهای حسابداری ایرانی دارد، به عنوان مرجع بی طرف امکان اظهار نظر در مورد استفاده از هر یک از این نرم افزار ها را نداریم. اگر با هر برند به صورت مجزا ارتباط داشته باشید حتما بهتر راهنمایی می شوید. ممنون از زمانی که برای مطالعه این مقاله صرف کردید.

  2. سلام. ممنون از مقاله خوبتون. من سال هاست از سپیدار استفاده می کنم و واقعا پاسخگوی شرکت ماست.

    1. سلام ، خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده 💐ممنون که تجربه تون رو با ما به اشتراک گذاشتید.

  3. با سلام و وقت به خیر

    بهترین نرم افزار حسابداری شخصی برای آیفون چه اپلیکیشینی هست ؟ هم بین اپ های فارسی هم اپ های خارجی…

    ممنون

    1. سلام، در متن به نام برخی اپلیکیشن های حسابداری اندروید و آیفون اشاره شده

  4. سلام ،به عنوان فردی که چندین سال هست سابقه حسابداری شرکت های مختلف رو دارم ، قصد دارم چند نکته رو که به تجربه لمس کردم اضافه کنم به این مطلب، قبل از اینکه نرم افزاری رو برای شرکت یا سازمانتون انتخاب کنید، توجه به این چند نکته به نظرم خیلی کمک میکنه که درست تر عمل کنید :
    اول اینکه چه سخت افزارهایی رو در سازمانتون دارید و سازگاری نرم افزار با سخت افزارهای شما وجود داره یا نه؟

    دوم گستردگی سازمان یا شرکتتون به چه اندازه است و یا قصد گسترش کسب و کار خود را تا چه اندازه ای دارید؟

    سوم (مهم) توجه به سابقه و قدمت اون شرکتی که قصد خرید ازشون رو دارید.

    تشکر

  5. بنظرتون متنی که نوشتید خیلی جهت دهی شده نیست؟ چه ملاکی رو برای نام بردن از این نرم افزارها معیار قرار دادین؟

    1. سلام علی عزیز، از اونجاییکه هیچ کدام از این نرم افزار های حسابداری زیرمجموعه پیام گستر نیستند و ارتباطی با مجموعه ما ندارند، پس طبیعتا این یک مقاله برای افزایش اطلاعات و بدون جهت گیری است. معیار های مختلفی هم این انتخاب ها رو حاصل کرده، مثلا قدمت سازمان، ویژگی های نرم افزار حسابداری و یا تعداد کاربران آن. اگر نرم افزار خوب حسابداری دیگه ای شما میشناسین که از قلم افتاده لطفا بفرمایین. ممنون از حسن توجه شما

  6. سلام خسته نباشید.
    من با نرم افزار هلو کار میکنم اکثر فروش هایه ما به دلاره و به یک مشتری چندین بار فروخته میشه که هر کدام حساب جدا دارند موقع محاسبه دریافتی ها به مشکل برمیخورم چون یکجا کل بدهی های دلار شخص دیده نمیشه برای اینکار چه باید بکنم؟

    1. سلام آرمین عزیز. همونطور که میدونی ما در این مطلب صرفا نرم افزارهای حسابداری رو بررسی اجمالی کردیم و از بهترین های ایرانی نام بردیم. مطمئنا دوستان پشتیبانی برنامه ی هلو می توانند کمک بهتری به شما کنند. پس بهتره از طریق وبسایت و شماره های خودشون مشکلتون رو پیگیری کنید تا به نتیجه دلخواه تری برسید.

  7. با سلام
    متأسفانه برخلاف عنوان این مقاله، مقایسه ای بین نرم افزارها در این مقاله مشاهده نمی شود. تنها نرم افزارهای معروف حسابداری معرفی شده اند. مخاطب نمی تواند مقایسه لازم را بکند و گزینه مناسب را انتخاب کند. ظاهرا نویسنده سعی کرده جانب تمام شرکت های تولید کننده را نگه دارد تا به کسی بر نخورد.
    تنها جدول مقایسه ای، قیمت های پایه و پشتیبانی را مقایسه کرده که معیار مناسبی برای انتخاب نیست.
    ای کاش امکانات نرم افزارها را مقایسه می کردید.

    1. سلام،
      بله، نکته ی شما به جا است و برای مقایسه بین بهترین نرم افزارهای حسابداری، لازم است تا معیارهای مختلفی مورد بررسی قرار گیرد. اما این مقاله، نسخه پایه بوده و هدف آن صرفا آشنایی با کاربردی ترین برنامه های مالی و حسابداری می باشد و در ادامه در آپدیت های بعدی که در دستور کار قرار دارد، به موضوعات مد نظر شما برای مقایسه ی دقیق تر میان آنها و تفاوت های امکانات نرم افزار های حسابداری پرداخته خواهد شد.
      با تشکر از توجه و ریزبینی شما

  8. نرم افزار حسابداری ابری رایگان بهکانت:
    بهکانت محصول شرکت بهساد با بیش از ۱۸ سال سابقه در ارائه نرم‌افزارهای مختلف و خدمات به سازمان‌های بزرگ در سطح کشور می‌باشد. بهکانت تحت وب و ابری می‌باشد و استفاده از آن برای یک سال رایگان می‌باشد تا یک سال مالی از آن استفاده نمایید و با اطمینان کامل آن را خریداری نمایید. بهکانت با استفاده از یکی از پیشرفته‌ترین و با ثبات‌ترین تکنولوژی‌های تولید نرم‌افزار توسعه یافته است. با استفاده از بهکانت می‌توانید چندین کسب و کار را با تعداد سطح تفصیلی شناور برای هر کسب و کار در هر زمان و مکان مدیریت نمایید. در بهکانت با کاربری آسان امکان کپی از اسناد، ساخت نمودار و داشبورد توسط هر کاربر و دریافت انواع خروجی از داده‌های سیستم فراهم شده است.

  9. من ۱۰ ساله از حاسب ملی استفاده میکنم.نرم افزار بسیار قوی و جامعی هستش.خدمات پشتیبانیشون عالیه،با نرم افزاری که خودشون نوشتن به ما خدمات و حتی آموزش از راه دور به ما میدن،اون زمان که اینترنت رو بسته بودن،خدمات از راه دورشون از طریق بستر اینترنت ملی کار میکرد و خیلی عالی خدمت رسانی میکردن.تازه خدمات پشتیبانیشون ۵ سالس.بنظرم کمی دقیق تر باید این لیست ها نوشته بشه که نرم افزار های با سابقه و خدمت رسان در این لیست گنجانده بشه .باتشکر

  10. سلام. امکانش هست اسم نرم افزار حسابداری ما هم به این لیست اضافه بشه؟
    در صورتیکه پاسخ مثبته، لطفا راه ارتباطیش رو بفرمایید. ممنون از مقاله عالیتون

    1. سلام، بله امکانش هست جناب آقداشلو،
      جهت هماهنگی با شماره ۴۹۷۱۴ ، واحد “مارکتینگ ” تماس بگیرید

  11. من از نرم افزارهای زیادی تو کار استفاده کردم ولی اصلا کاکتوس نخرید تولیدیش افتضاحه و نمی تونه بهای تمام شده بده و پشتیبانی خیلی ضعیفی دارن و جوابگو نیستن
    قبلش یه بار حضوری برید ببینید چجور جاییه بعد بخرید

  12. نرم افزار حسابداری شرکت های حمل و نقل :
    دیجی باربری حسابداری شرکت ها حمل و نقل – نرم افزار حسابداری –  حسابداری شرکت های حمل و نقل
    ممنون

  13. نرم افزار حسابداری باربری
    نرم افزار حسابداری شرکت حمل و نقل
    حسابداری شرکت حمل و نقل
    حسابداری شرکت باربری
    دیجی باربری

  14. سلام ممنون بابت مقاله خوبتون. ببخشید چه نرم افزاری برای پالایشگاه ها استفاده میشه میخواستم قبل از این که برم سرکار با نرم افزار کار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام. با توجه به اینکه این مقاله جنبه معرفی بهترین نرم افزارهای حسابداری ایرانی دارد، به عنوان مرجع بی طرف امکان اظهار نظر در مورد استفاده از هر یک از این نرم افزار ها را نداریم. اگر با هر برند به صورت مجزا ارتباط داشته باشید حتما بهتر راهنمایی می شوید. ممنون از زمانی که برای مطالعه این مقاله صرف کردید.

  15. سلام خسته نباشید ممنون از وقتی که گذاشتید یه سوال داشتم حسابداری آسان خیلی خوبه و زیاد ازش استفاده میشه و کارکردن باهاش فقط با زدن اینتر انجام میشه برعکس هلو که خیلی پیچیدگی داره . اما من خودم باهلو کار میکنم .

  16. خیلی مقاله کامل و خوبی بود، ممنون بابت زمانی که صرف جمع آوری این مطالب کردید.
    برای آموزش های رایگان حسابداری نیز به ما همسر بزنید: hesabcenter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *