6 عملکرد مهم که باید از یک نرم افزار crm انتظار داشته باشید. - بلاگ


6 عملکرد مهم که باید از یک نرم افزار crm انتظار داشته باشید.

همان طور که نقش ویژه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان در حفاظت و سازماندهی اطلاعات مشتریان بیان کردیم، سازمان‌ها به دنبال آن هستند که نرم افزار CRM چگونه فروش را افزایش می دهد؟ CRM درواقع فقط مشتریان شما را سازماندهی نمی‌کند بلکه مجموعه‌ای از ابزارها را برای کمک به افزایش فروش و اجرای کمپین‌های بازاریابی موثرتر ارائه می‌دهد.

در اینجا بیشتر در مورد ویژگی‌هایی که نرم افزار سی آر ام به مشاغل ارائه می‌دهد، آورده شده است. همچنین می توانید با مسیری که crm برای رشد و توسعه کسب و کار شما ایجاد می‌کند، آشنا شوید.

1- مدیریت رهبری و فروش

با ایجاد خودکار سرنخ ها از منابع مختلف مانند رسانه‌های اجتماعی، بازدیدکنندگان وب سایت، تماس‌های ورودی، ثبت نام در خبرنامه و موارد دیگر، مشتریان جدیدی پیدا کنید. با ایمیل‌ها و وظایف از پیش تعیین‌شده به‌طور خودکار سرنخ‌ها را دنبال کنید یا خودتان مستقیما با آن‌ها تماس بگیرید. شما باید بدانید چگونه بوسیله crm با مشتریان خود تعامل کنید.

سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان می‌تواند مشتریان بالقوه را در تمام مسیر فروش، از تولید سرنخ تا پایان فروش، پرورش دهد. علاوه بر این، بسیاری از CRMها به کاربران اجازه می‌دهند تا قیمت‌های فروش را ایجاد و ذخیره کنند و فاکتورها را پیگیری کنند. نرم افزار CRM ؛ بهترین راهکار برای حفظ و افزایش مشتری است.

2- بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ

آیا می‌دانید نرم افزار crm چگونه در اثر بخشی کمپین های تبلیغاتی به شما کمک می کند؟ بسیاری از راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری دارای ابزارهای بازاریابی از جمله بازاریابی ایمیلی، پیام کوتاه و ابزارهای مدیریت پروژه هستند. برخی حتی قابلیت‌های ردیابی رقابت و پیش بینی فروش را ارائه می‌دهند. با بکارگیری نرم افزار crm در پیش بینی فروش می‌توانید در کسب‌وکار خود به جلو حرکت کنید.

3- تجارت الکترونیک

برخی از محصولات سی آر ام، امکان ادغام تجارت الکترونیک را آسان می‌کنند. درحالی که نرم‌افزارهای سطح بالا CRM دارای عملکرد تجارت الکترونیک داخلی نیز هستند، یا با دسترسی به API یا با استفاده از یک سرویس شخص ثالث.

4- گزارش‌ها و داشبوردها

اکثر نرم ‌افزارهای سی ار ام شامل برخی از عملکردهای گزارش‌دهی هستند. اطمینان حاصل کنید که هر نیاز ورود یا خروج اطلاعاتی که دارید به عنوان مثال، انتقال اطلاعات به و از Excel با سیستمی که انتخاب می‌کنید سازگار است.

5- مرکز تماس

اکثر محصولات CRM ارزان قیمت دارای قابلیت مرکز تماس نیستند، اما راهکارهایی برای پیوند دادن نرم افزار مرکز تماس با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری وجود دارد. با این حال، اگر مرکز تماس برای کسب و کار شما مهم است، ممکن است ارزش داشته باشد که یک سیستم سی آر ام با ویژگی‌های کامل مرکز تماس اتخاذ کنید.

6- گردش کار و فرآیند تایید

مدیریت پروژه یکی از جنبه‌های مهم هر نرم افزار crm است. اکثر راهکارهای نرم افزاری با کیفیت بالا دارای گردش کار داخلی و تأییدیه‌هایی به سبک علامت هستند که به مدیریت کار و سازماندهی کمک می‌کنند. با این حال، میزان قابل تنظیم بودن این ابزارهای مدیریت پروژه از محصولی به محصول دیگر متفاوت است، بنابراین اگر به مرحله گردش کار یا فرآیند تأیید خاصی نیاز دارید، مطمئن شوید که با برنامه‌ای که انتخاب می کنید قابل دستیابی است.

سوالاتی که باید هنگام بررسی نرم افزار CRM بپرسید

معیار موفقیت CRM: کدام معیارها را باید اندازه‌گیری و کنترل کنید؟ انواع مختلفی از نرم افزارهای CRM در دسترس هستند، بنابراین انتخاب یک نرم افزار مناسب کلیدی است که آن را برای کسب و کار شما کارآمد می‌کند. در اینجا ۱۲ راهکار برای انتخاب نرم‌افزار CRM مناسب کسب و کار شما که صاحبان مشاغل توصیه می‌کنند از تامین‌کنندگان CRM بپرسید، آمده است:

  1. آیا برای مشاغل کوچک ساخته شده است؟
  2. روند اجرا چگونه است و چه مقدار کمک فنی را شامل می‌شود؟
  3. استفاده از آن چقدر آسان است؟ آیا می‌توانم به راحتی به کارمندان آموزش دهم؟
  4. آیا حداقل‌ تعداد کاربری را دارد؟
  5. آیا امکان گزارش‌گیری وجود دارد؟
  6. ادغام با نرم‌افزارهای دیگری که قبلا استفاده می‌کردم چقدر آسان است؟
  7. آیا استفاده از نرم افزار CRM به بهبود تجربه مشتریان کمک می کند؟
  8. نرم افزار CRM چگونه ارتباط با مشتریان را بهبود می‌بخشد؟
  9. نرم افزار crm چگونه در اثر بخشی کمپین های تبلیغاتی به شما کمک می کند؟
  10. هزینه کل نرم افزار چقدر است؟ آیا راه اندازی یا هزینه اضافی وجود دارد؟ اگر من نیاز به اضافه کردن کاربران یا ادغام های بیشتری داشته باشم چه می‌شود؟
  11. آیا API قابل دسترسی است؟
  12. چه نوع ویژگی‌های امنیتی در برنامه تعبیه شده است؟

CRM پیام گستر، کمک به افزایش فروش در سازمان‌ها

نرم ‌افزار CRM پیام گستر یک پلتفرم فروش و بازاریابی است که برای شرکت‌هایی با هر شکل و اندازه طراحی شده است. این نرم‌افزار به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا تجربیات مشتری بهتری برای روابط همیشگی ایجاد کنند و نقش پررنگی در افزایش فروش دارد.

شما می‌توانید با دریافت دمو CRM پیام گستر به مدت 30 روز رایگان استفاده کنید. مزایای استفاده از دمو رایگان نرم افزار Crm برای مقایسه و بررسی عملکردهای نرم افزار مناسب است. شما می‌توانید با کارایی و محیط نرم ‌افزار آشنا شوید و منوهای مختلف را به دقت بررسی کنید.

سخن نهایی

با گسترش فضای رقابتی کسب‌وکارها، سازمان‌ها به دنبال حفظ مشتریان خود و افزایش فروش هستند. به همین علت مشاغل از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان استفاده می‌کنند تا بهره‌وری سازمان خود را افزایش دهند.

نرم‌افزارهای سی آر ام تمامی ابزارهای لازم برای مدیریت بازاریابی، افزایش فروش، تسهیل در ارتباطات و هوش تجاری در تحلیل کسب‌وکار را فراهم می‌کند. CRM پیام گستر یک پلتفرم جامع است که ابزاری مناسب برای موفقیت در فروش و بازاریابی محسوب می‌شود.

منبع:

https://brooksgroup.com/sales-training-blog/crm-and-sales-success-why-they-go-hand-hand/



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *