کاربرد نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در رستوران ها

مشتری سرمایه شماست

کاربرد نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در رستوران ها

با وجود دشواری در مدیریت و عدم آگاهی به نقش مدیریت ارتباط با مشتری در رستوران، ۸۰ درصد رستوران های جدید در سال اول با شکست مواجه می شوند و در حدود ۷۰ درصد رستوران هایی که سال اول را پشت سر گذاشته اند رستوران خود را در ۳ تا ۵ سال بعد از افتتاح تعطیل کرده اند و همچنین با توجه به رقابت های بسیار زیاد در این زمینه، حتی برای صاحبان رستوران های حرفه ای گذشتن از این بحران آسان نیست.

حال برای پاسخ به این سوال که “چگونه از این بحران عبور کنیم؟” شما را با راهکارهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در رستوران ها آشنا میکنیم.

مطابق مفهوم و تعریف crm، نوع برقراری ارتباط با مشتری می تواند یکی از عوامل موفقیت شما می باشد. در این ارتباط می بایست بین مشتری که تنها یک بار از شما خرید کرده است و مشتریان ثابت خود تفاوت ایجاد نمایید.

کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری در رستوران ها، امکاناتی همچون ثبت سوابق، ذخیره اطلاعاتی درباره مشتریان، اجرای کمپین های تبلیغاتی استراتژیک، برای شما فراهم می آورد، . علاوه بر امکانات ذکر شده، نرم افزار CRM، به شما این امکان را می دهد تا گروه های خاصی از مشتریان را بر حسب سن، علایق، جنسیت و… مورد نظر قرار داده و مستقیماً از طریق رسانه هایی همچون ایمیل، پیامک، تلگرام و فکس کمپین های تبلیغاتی هدفمندی ایجاد کنید.

از دیگر مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در رستوران ها می توان به سرویس پرداخت الکترونیک آنلاین در این نرم افزار به سادگی از طریق ارسال لینک پرداخت، به مشتریان وجه را دریافت نمایید. همچنین باشگاه مشتریان، بستر لازم جهت تحکیم و تقویت فعالیت های بازاریابی را به دنبال دارد که پل ارتباطی قوی بین مخاطب با سازمان و اتصال به سوابق مالی و اطلاعاتی را برای مشتری فراهم می نماید و بهبود روابط دو طرفه را تضمین می کند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *