سیستم مدیریت دانش پیام‌گستر چیست؟ و چقدر اهمیت دارد


سیستم مدیریت دانش پیام‌گستر چیست؟ و چقدر اهمیت دارد

اهمیت سیستم مدیریت دانش

مدیریت دانش یک رویکرد سیستماتیک برای جذب و استفاده از تخصص جمعی یک کسب‌وکار برای ایجاد ارزش است. مجموعه‌ای از ابزارها، رویه­ ها، روش­ها، شیوه ­ها، مستندها، آموزش‌ها، محتواها و رفتارهای مطلوب است که به یک سازمان کمک می‌کند تا مشتریان (مصرف‌کنندگان)، بهره­وری بیشتری از محصول داشته باشند.

سیستم مدیریت دانش پیام‌گستر به‌عنوان بستر یکپارچه و جامع مدیریت دانش نرم‌افزار CRM پیام‌گستر آموزش راه‌اندازی شده است و در واقع یک پایگاه دانش چندسویه و راهنمای آنلاین با محتوایی غنی برای مشتریان و در راستای ارائه خدمات سلف‌سرویس به آن‌ها است.

از اهم مزایای سیستم مدیریت دانش پیام‌گستر می‌توان به بهبود چابکی سازمانی، تصمیم‌گیری بهتر، حل سریع‌تر مشکل و ارتباط مطلوب­تر مشتریان در استفاده از CRM پیام‌گستر اشاره کرد.

پایگاه دانش راهی مؤثر برای تمرکز هر کسب‌وکاری بر بهبود تجربه مشتری است و سیستم مدیریت دانش پیام‌گستر به‌عنوان یک مرکز راهنما در جهت افزایش کیفیت و کارایی خدمات مشتریان، حل مسائل آن‌ها با سرعت و ثبات بیشتر و در نهایت رضایت بیشتر مشتریان، ایجاد شده است.

اهمیت سیستم مدیریت دانش

سیستم مدیریت دانش پیام‌گستر چیست؟

یک بستر یکپارچه از داده‌های متمرکز، سازمان‌دهی و دسته‌بندی شده برای استفاده مؤثر از نرم‌افزار سی آر ام است که به طور مرتب به‌روزرسانی می‌شود و به کاربران کمک می‌کند تا به‌سادگی پاسخ سؤالات خود را پیدا کنند. داده‌های آموزشی این پلتفرم بر اساس سناریوهای مختلف طراحی شده است و مختصر، مفید، سازگار و منطبق با آن چیزی است که کاربران واقعاً به دنبال آن هستند.

راهنمای صفر تا صد پیام‌گستر

داده‌های آموزشی و دسته‌بندی شده سیستم مدیریت دانش پیام‌گستر بحث‌های مرتبط با بازاریابی، فروش، خدمات مشتری و غیره را همراه با ماژول‌های مرتبط با آن به طور کامل پوشش می‌دهد و شامل بخش‎های زیر است:

  1. مستندات آموزشی
  2. ویدئوهای آموزشی
  3. شرح تغییرات
  4. آموزش بر اساس سمت‌های سازمانی

مستندات و ویدئوهای آموزشی مدیریت دانش پیام گشتر

  • مستندات و ویدئوهای آموزشی

در این دو بخش، داده‌هایی از قبیل راهنمای شروع به کار مدیر سیستم و کاربر، مباحث پایه مدیریت ارتباط با مشتریان، مدیریت فروش، مدیریت خرید و … به‌صورت جامع و با جزئیات کامل قرار گرفته است و قابلیت جستجوی اطلاعات بر اساس نسخه موردنظر نرم‌افزار، عنوان، محتوا، ماژول و تگ‎های مختلف فراهم شده است.

  • شرح تغییرات

این بخش در حال حاضر به نسخه 2.5.7 نرم‌افزار اختصاص دارد و شرح تغییرات PATCH‌های جدید، در آن بارگذاری می‌شود.

  • آموزش بر اساس سمت‌های سازمانی

این دسته از آموزش‌ها، ۱۰ سمت سازمانی شامل مدیرعامل، مدیر تبلیغات، واحد مالی، امور مشتریان، مدیر فروش، کارشناس فروش، کارشناس سیستم‌ها و روش‌ها، کارشناس IT، مسئول انبار و مسئول دفتر را پوشش می‌دهد و

بر مبنای نقشه راه فعالیت‌هایی که هرکدام باید انجام دهند و ماژول‌هایی که می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند (یا به بیان دیگر ماژول‌های پیشنهادی)، دسته‌بندی شده‌اند.

 قابلیت­های کاربری

 قابلیت­های کاربری سیستم مدیریت دانش پیام گستر

  • برای سهولت کاربر علاوه بر صفحه اصلی در سایر منوها، نوار جستجو بر اساس تگ، ماژول، عنوان و محتوا وجود دارد.
  • دسته‌بندی اطلاعات آموزشی به‌صورت سناریو کاربری می­باشد و مبتنی بر تب‌های نرم‌افزار نیست.
  • امکان مشارکت خواننده در بهبود مطالب وجود دارد و تمامی مستندات آموزشی قابل ویرایش هستند؛ بنابراین هر کاربر می‌تواند نظرات اصلاحی خود را مندرج و پس از بررسی و تأیید، تغییرات در محتوا اعمال شود.
  • برای هر محتوای آموزشی مقالات مرتبط درج شده است که قابلیت کلیک داشته و پیوستگی مطالب برای خواننده حفظ می­گردد.
  • قابل‌فهم، در دسترس و ساده طراحی شده است تا کاربر بتواند به‌راحتی مطالب موردنیاز خود را پیدا کند.
  • همراه با هر به‌روزرسانی یا عرضه محصول به‌روز می‌شود و در صورت دسترسی از مسیر راهنمای نرم­افزار، بر اساس نسخه فعلی محصول مطالب نمایش داده می­شود.

سیستم مدیریت دانش پیام ­گستر، دسته‌بندی دانش و اطلاعات محصول نرم‌افزار CRM پیام‌گستر در هر 2 نسخه تحت وب و crm ابری را بهینه کرده و بستری در دسترس و اثربخش، جهت یادگیری کاربران به‌صورت خود­خوان می­باشد ایجاد این پایگاه دانش، یک گام بزرگ برای بهبود تجربه مشتری و افزایش رضایت او است.

همچنین استفاده داخلی کارکنان هم از این پلتفرم موجب بهبود کارایی کسب‌وکار و به‌اشتراک‌گذاری دانش و انتقال آن در سازمان می‌شود.

 

دسترسی به سیستم مدیریت دانش پیام­گستر: راهنمای استفاده از CRM پیام‌گستر

 

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *