کاربرد نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در حوزه بورس و کارگزاری

کاربرد نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در حوزه بورس و کارگزاری

کاربرد نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در حوزه بورس و کارگزاری

یکی از بزرگترین دغدغه های مدیران صنعت بورس حفظ مشتریان است، چرا که رقابت در صنعت بورس بسیار فشرده بوده و تغییر کارگزار بورس برای سرمایه گذار، کم هزینه و آسان است. بسیاری از مدیران در گذشته چاره این مشکل را در رضایت مشتریان می دانستند.

اما امروزه این رویکرد کم کم در حال تغییر بوده و برندها باید به تدریج به سمتی پیش روند که وفاداری خود را به مشتریان اثبات نمایند در حال حاضر نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یکی از فراگیر ترین و موثرترین ابزار های جلوگیری از ریزش مشتریان است.

نرم افزار پیام گستر علاوه بر ایجاد بستری جهت برقراری ارتباط با کلیه مراکز تماس اعم ازVoIP، سانترال، خطوط مستقیم شهری، امکان دسترسی به اطلاعات و سوابق تماس های ورودی خروجی، رسیدگی سریع و مؤثر به درخواست های مخاطبان ایجاد می نمایند.
این نرم افزار با قابلیت ایجاد چرخه های کاری و پیاده سازی BPMS، فرآیندهای پیچیده مرتبط با حوزه تخصصی بورس را تنظیم و کارگزاران از پیگیری های پر فراز و نشیب بی نیاز می گردند.

از دیگر امکاناتی که پیام گستر در اختیار کارگزاری ها قرار می دهد، می توان به قابلیت اطلاع رسانی و تبلیغات انبوه جهت جذب مشتریان جدید در سطح گسترده، بصورت ایمیل مارکتینگ، SMS مارکتینگ و فکس مارکتینگ اشاره نمود.

نظارت بر گزارشات تحلیلی عملکرد پرسنل به طور مرتب یقینا در افزایش اثربخشی کارکرد سازمانتان اثر خواهد داشت که موجب جذب و نگهداری پرسنل مناسب خواهد گشت. نرم افزار پیام گستر راهکاری کارآمد برای جمع آوری و تحلیل اطلاعات عملکرد پرسنل ارائه می نماید تا بر این اساس مدیران بتوانند با در نظر گرفتن تمام ابعاد کارکرد هر پرسنل، به صورت روزانه عملکردشان را شناسایی و تحلیل نمایند.

در نهایت از اهداف اساسی نرم افزار سی آر ام میتوان ارائه خدمت رسانی بهتر به مشتریان را بیان نمود تا از این طریق به جذب و وفادارسازی مشتریان کمک نماید و نتیجتا افزایش درآمد را برای کسب و کار شما به همراه خواهد داشت.

جهت مشاوره و یا دریافت دمو رایگان عدد  ۱ را به ۰۲۱۴۹۷۱۴ ارسال و یا با شماره ۰۲۱۴۹۷۱۴ داخلی ۱ تماس حاصل فرمایید



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *