حضور نرم افزار CRM پیام گستر در نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته


حضور نرم افزار CRM پیام گستر در نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته

تجارت الکترونیک اول، ارائه دهنده پیام گستر ، جامع ترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در ایران  ، در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی و صنایع وابسته حضور یافته است.

در این دوره از نمایشگاه ۳۰۰ شرکت ایرانی و ۳۳ شرکت خارجی از ۱۱ کشور شامل آلمان، اسپانیا، امارات متحده عربی، ایتالیا، بلژیک، تایوان، ترکیه، سریلانکا، چین، هنگ کنگ و کره جنوبی حضور دارند و آخرین نوآوری های خود را در حوزه تبلیغات (محیطی ، محاطی، دیجیتالی و رایانه ای) –  تبلیغات و بازاریابی کالاها و خدمات عمومی و تخصصی- خدمات تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش- نرم افزارهای آموزشی و نشریات –  تجهیزات و خدمات صوتی و … به بازدیدکنندگان ارایه می کنند.

هدف از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته، حمایت و ارتقای این صنعت، ارائه آخرین نوآوری ها و دستاورد ها در این حوزه، ایجاد ارتباطی موثر بین فعالان و متقاضیان و … عنوان شده است.

لازم به ذکر است نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پیام گستر، به عنوان ابزاری جامع و کامل، ضمن تامین کلیه نیازهای تبلیغاتی در حوزه تبلیغات دیجیتال بر بستر اینترنت و مدیریت کمپین های تبلیغاتی ، امکان ارائه آمار تحلیلی و گزارشات فنی از تبلیغات غیر دیجیتال را نیز فراهم می آورد. همچنین اقدام به تعیین میزان موفقیت کمپین ها و کمک به بهینه سازی و اثربخشی برنامه های تبلیغاتی آینده کسب و کار می نماید.

علاقمندان می توانند به منظور بازدید از غرفه تجارت الکترونیک اول از تاریخ ۱۲ الی ۱۵ دی ماه، به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن ۱۰ و ۱۱، غرفه ۱۵۲ مراجعه نمایند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *