اخبار نخستین روز نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵


اخبار نخستین روز نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵

همزمان با سپری شدن نخستین ساعات الکامپ بیست و یکم ، کارگاه های آموزشی پیام گستر با حضور پرشور مشتریان در محل غرفه پیام گستر برگزار شد. طبق برنامه ریزی انجام شده ، کلاس امروز در موعد مقرر و با ظرفیت تکمیل برگزار گردید.قابل ذکر است برخی مشتریان در هر ۳ کلاس آموزشی حضور داشتند

  • آموزش پیام گستر

نخستین جلسه کارگاه های ویژه نمایشگاه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۰۰ پیرامون مباحث آموزشی سی آر ام پیام گستر توسط مهندس زمان پور (سرپرست آموزش و استقرار CRM پیام گستر) برگزار شد. در این کلاس که با ظرفیت تکمیل برگزار شد آموزش های مربوط به امکانات و ویژگی های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پیام گستر به شرکت کنندگان ارائه شد. سوالات شرکت کنندگان باعث ادامه کلاس خارج از زمان مقرر شد.

  • مشاوره طراحی فرآیند

کلاس دوم آموزشی پیام گستر از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۰۰ پیرامون مشاوره برای طراحی انواع فرآیندها در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پیام گستر برگزار شد.این کلاس با توجه به کارایی و اهمیت موضوع کلاس، با تکمیل ظرفیت برگزار شد و مشتریان پیرامون طراحی انواع فرآیند نرم افزار مشاوره دریافت کرده و سوالا و مسائل خود را مطرح نمودند.

  • پرسش و پاسخ

سرپرست آموزش و استقرار CRM پیام گستر کلاس پایانی امروز را نیز از ساعت ۱۴ الی ۱۶ برگزار نمودند.
در این جلسه دو ساعته که با ظرفیت تکمیل برگزار شد، شرکت کنندگان به پرسش و پاسخ پیرامون امکانات و ویژگی های مختلف برنامه ارتباط با مشتری CRM پیام گستر و رفع مشکلات خود پرداختند. 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *