بسته ارتباطات و تبلیغات
در نرم افزار CRM پیام گستر

امروزه، اغلب مردم زمان خود در محیط کار یا در حین تفریح را در برابر صفحات مانیتور کامپیوتر یا تلفن همراه و در حال استفاده از اینترنت می گذرانند. در گذشته مدیران شرکت ها از طریق تبلیغات سنتی مانند استفاده از هدایای تبلیغاتی به معرفی شرکت و موسسه خود می پرداختند. اما این نوع تبلیغات جوابگوی مناسبی برای جذب مشتری جدید نبوده است. بنابراین استفاده از تبلیغات دیجیتال (پیامک، ایمیل، فکس و شبکه های اجتماعی) به دلیل هزینه کمتر و دسترسی بیشتر با استقبال چشم گیری مواجه شد.

در حال حاضر در نرم افزار پیام گستر، با کمک رسانه هایی همچون تلگرام، پیامک، ایمیل و فکس می توان، در کارکردهای متفاوتی اعم از اطلاع رسانی، برنامه های تبلیغاتی و ... بهره مند گردید. شما می توانید با استفاده از رسانه پیامک به تعداد انبوه پیامک ارسال و دریافت نمایید. در این رسانه روش های متفاوتی نظیر ارسال از خطوط ثابت شهری و اپراتورهای انتخابی جهت ارسال پیام پوشش داده شده است که بر کارکرد فراگیر این رسانه می افزاید. ایمیل بعنوان یکی از ارزان ترین رسانه های مورد استفاده در ارتباطات و تبلیغات شناخته شده است، موفقیت در ارسال ایمیل انبوه با قابلیت اسپم نشدن و کیفیت مناسب، مستلزم دسترسی به اطلاعات صحیح ارتباطی و تولید محتوای سفارشی می باشد و بدون ابزار کارآمد مستلزم صرف زمان و هزینه بسیار است.

شبکه های اجتماعی به واسطه کانال های پویا، نقش بسزایی در بازاریابی نوین و تعامل جامع تر با مشتریان و مخاطبان، ایفاد می نمایند و منجر به تعییر روش های ارتباطی و تعاملی با کسب و کارها شده اند. در همین راستا با توجه به اینکه در حال حاضر تلگرام بعنوان در دسترس ترین رسانه ارتباطی، در کارکردهای متفاوتی اعم از اطلاع رسانی، برنامه های تبلیغاتی و ... مورد توجه قرار گرفته است. در تلگرام از طریق نرم افزار پیام گستر، ثبت اطلاعات ارتباطی در سوابق مخاطبان میسر گردیده و با افزودن محتوای سفارشی، قابلیت انتخاب زمان اجرا و دستیابی به داده مناسب، میزان اثربخشی ارتباطات را افزایش می دهد.

قابلیت های مشترک این رسانه های ارتباطی شامل اطلاع رسانی، برنامه های تبلیغاتی، مسابقه و نظرسنجی هوشمند می باشد که در راستای برقراری ارتباط مستمر و مؤثر مورد توجه قرار گرفته است. موفقیت در ارسال پیام یکی از دیگر خصوصیات منحصربفرد این ماژول، ثبت اطلاعات ارتباطی در سوابق مخاطبان می باشد که با افزودن محتوای سفارشی، قابلیت انتخاب زمان اجرا و دستیابی به داده مناسب، میزان اثربخشی ارتباطات را افزایش می دهد.

ابزار کارآمد فکس بعنوان یکی از مرسوم ترین روش های ارتباطی برای مکاتبات سازمانی و اهداف تبلیغاتی مورد نظر می باشد. از سوی دیگر از منظر هزینه، ارزان ترین رسانه تبلیغاتی می باشد که بیشترین بازخورد را دارا می باشد.

یکی از امکانات تبلیغاتی پر کاربرد در نرم افزار پیام گستر چاپ انبوه می باشد که کارکرد مستندات چاپی اعم از لیبل، کارت گارانتی، دعوت نامه، تبریکات مناسبتی و مواردی از این دست، متناظر با هر کسب و کار، متفاوت می باشد؛ اما درکلیه کسب و کارها، با توجه به حجم بالای اطلاعات، ضرورت استفاده از ابزار کارا در راستای صرفه جویی در زمان، هزینه و همچنین افزایش کیفیت، مشترک و مورد توجه می باشد.

ویژگی های بسته ارتباطات و تبلیغات

قابلیت بهره مندی از پیام تلگرامی در چرخه های کاری
قابلیت تعریف زمان بندی و قطعه بندی ارسال برای پیام ها ، ایمیل ها، فکی ها، چاپ ها و شبکه های اجتماعی
قابلیت ارسال پیام تلگرامی به بانک ها، گروه های هدف مختلف، فایل اکسل، درج دستی و ...
قابلیت ارسال مجدد پیام تلگرامی بر اساس برنامه های تبلیغاتی اجرا شده
قابلیت گزارش گیری بر روی اثربخشی، درصد پوشش و درصد موفقیت
قابلیت تحلیل نتایج ارسال و ارائه پیشنهاد مقتضی بر اساس درصد دسترسی و درصد پوشش
قابلیت ایجاد رویدادهای مختلف بر اساس تاریخ ها و مناسبت های انتخابی
قابلیت ارسال پیام کوتاه انبوه بدون محدودیت در تعداد
قابلیت ارسال پیام کوتاه با قابلیت ارسال به لیست سیاه مخابرات
قابلیت ایجاد پیام کوتاه با متن و عنوان سفارشی
قابلیت تعریف زمان بندی و قطعه بندی ارسال برای پیام ها
قابلیت ارسال پیام بر اساس فیلترهای دلخواه در موجودیت های مختلف سیستم اعم از فاکتور، فرم، پرداخت و ...
قابلیت تعریف پیام تأییدیه دریافت
قابلیت انتخاب متن از روی قالب های پیش فرض
قابلیت ایجاد متن ایمیل بصورت Text یا استفاده از ادیتور html جهت تسهیل در طراحی صفحات و استفاده از عکس، لینک و...
قابلیت تعریف زمان بندی و قطعه بندی ارسال برای چاپ ها
قابلیت چاپ برای مخاطبان موجود در بانک های اطلاعاتی، گروه های هدف مختلف، فایل اکسل و ...