Site icon بلاگ

پایان بیستمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با حضور پیام گستر

به گزارش روابط عمومی تجارت الکترونیک اول، بیستمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ( الکامپ ۲۰۱۴) که از روز یک‌شنبه ۱۶ آذر ماه افتتاح شده بود عصر امروز، پس از ۴ روز فعالیت به‌کار خود پایان داد.

الکامپ بیستم با حضور ۳۵۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای آلمان، ترکیه، چین و روسیه، در حوزه های سخت افزار، نرم افزار، بانکداری و تجارت الکترونیک، دولت الکترونیک، هوش مصنوعی، رباتیک، شبکه و اینترنت برگزار گردید.

در این میان، پیام گستر بعنوان جامع ترین نرم افزار CRM فارسی حضور چشم گیری در این نمایشگاه داشت و آخرین دستاوردهای خود را در حوزه تجارت الکترونیک و راهکارهای متنوع مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی بر اساس مشتری مداری در معرض بازدید عموم قرار داد

الکامپ ۲۰۱۴، فرصت مناسبی برای تجارت الکترونیک اول بود تا ضمن برقراری ارتباط بیشتر و موثر تر با مشتریان، بتواند بر روی جذب و توسعه مشتریان آینده نیز سرمایه گذاری کند.

هدف اصلی از برگزاری بزرگترین نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، و پربازدیدترین نمایشگاه تخصصی در میان بیش از ۵۰ نمایشگاه داخلی، هموار کردن راه بازرگانی جهانی برای هم‌میهنان و نمایش توان رقابتی ایران در بازارهای جهانی است.