ویرایش سازمانی تحت وب نرم افزار CRM پیام گستر

نرم افزار CRM یک سیستم یکپارچه برای مدیریت ارتباط با مشتریان توسط کسب و کارها می باشد که با استفاده از امکانات این نرم افزار می توانید به سادگی روابط خود را با مشتری گسترش داده و با تحلیل رفتار مشتریان خود، اقدامات مناسب بعدی را برنامه ریزی کنید. نرم افزار CRM پیام گستر به عنوان جامع ترین CRM فارسی در ایران، با ارائه راهکارهای یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری، به سازمان شما در افزایش فروش، حفظ مشتریان، افزایش وفاداری مشتری، جذب مشتری جدید و ارائه خدمات پس از فروش کمک می کند. در این نرم افزار با دسترسی سریع و آسان به اطلاعات مخاطبین جهت پاسخگویی مناسب تر، قادر خواهید بود جهت پاسخگویی دقیق به مخاطبین، به تمام اطلاعات آنها دسترسی سریع و آسان داشته باشید.

با توجه به اینکه یکی از محورهای اصلی هر سازمان حصول نتیجه مطلوب تر در پیشبرد فعالیت ها می باشد، بهره گیری از یک ابزار کارآمد برای راهبری وظایف و نظارت بر گردش درخواست ها ضرورت می یابد. بدین منظور نرم افزار CRM پیام گستر ارائه شد تا مدیریت سیستماتیک وظایف و یادآوری ها بصورت کاربردی و عملیاتی فراهم شود. علاوه بر مدیریت وظایف، امکان مدیریت قرارهای ملاقات در نرم افزار پیام گستر وجود دارد که با کمک آن میتوان وضعیت فرد و محل جلسات را تعیین کرده و همچنین درخواست حضور فرد شرکت کننده در جلسه را تایید نمود. نرم افزار پیام گستر با بومی سازی و ثبت ارتباطات، اطلاعات اختصاصی مخاطبان را ثبت، پردازش و گزارش گیری می نماید و این مهم را از طریق ایجاد انواع فیلدهای اطلاعاتی میسر می سازد. در این راستا با ارائه داشبورد کاربردی از تقویم های کاری و عملیاتی، بستر لازم برای اعمال سیاست های مقتضی جهت برگزاری منظم جلسات، مدیریت زمان، ارزیابی عملکرد پرسنل و تصمیم سازی های آتی مبتنی بر اطلاعات مفید را فراهم می آورد.

ثبت فرصت ها و بهینه سازی فرآیند پیگیری فرصت ها در یک کسب و کار، از مهمترین محورهای مدیریت چرخه فروش می باشد و دستیابی به اطلاعات فرصت های موجود برای پیش بینی فروش ضرورت دارد. با ثبت فرصت ها در نرم افزار پیام گستر، بهینه سازی فرآیندها از جمله پیگیری فرصت ها و دستیابی به اطلاعات فرصت های موجود بهبود یافته و نرخ موفقیت در تبدیل فرصت های بالقوه فروش به مشتری افزایش خواهد یافت.همچنین یکی دیگر از ویژگی های جذاب این بسته، امکان تعامل کاربران در نرم افزار پیام گستر می باشد که توسط شبکه اجتماعی درون سازمانی و اختصاصی آن انجام خواهد شد.

ویژگی ها

قابلیت یکپارچه سازی در دستیابی به سوابق مشتری
الحاق انواع فایل به پرونده هر مشتری اعم از صوتی، تصویری، نوشتاری، اسکن مدارک و ..
ثبت مراجعات و بازدیدهای حضوری در قالب قرار ملاقات
ثبت زمان مشخص برای پیگیری هر پرونده با قابلیت نمایش در موعد سررسید
ثبت پرونده مجزا برای هر پرسنل، متصل به اطلاعات شرکت مرتبط
قابلیت الصاق فایل و افزودن انواع فیلد دلخواه (شخصی سازی)
قابلیت ایجاد انواع وظایف مرتبط با روند اجرای پروژه های کاری، مرتبط با هر مشتری، با قابلیت ارجاع به کاربران سیستم
قابلیت تعیین زمان شروع و موعد مقرر زمان اجرای وظایف و درخواست های محوله
قابلیت فیلتر کردن بر اساس وضعیت و مرحله اجرایی وظایف و درخواست ها
قابلیت ایجاد زمان پیگیری برای رسیدگی و پیشبرد کار
قابلیت یادآوری بصورت پاپ آپ با قابلیت لینک به مبدأ
قابلیت ایجاد پیگیری و یادآوری در کلیه قسمت های سیستم نظیر تماس، قرار ملاقات، فاکتور، دریافت و ...
قابلیت نمایش گزارش وضعیت وظایف و پیگیری های کاربران در چارت سازمانی برای مدیران هر دپارتمان
قابلیت افزودن انواع فیلد دلخواه (لیست، تاریخ، چک باکس، فایل، متن و ...) به آیتم های CRM
اضافه شدن خودکار فیلدهای اطلاعاتی در پارامترهای هوشمند ابزار تبلیغات
قابلیت مشاهده وظایف و درخواستها بصورت گرافیکی از روی تقویم بر اساس روز مورد نظر
قابلیت نمایش اقدامات انجام شده روی موجودیت های مختلف سیستم ( وظایف، تماس ها، فاکتور و ...) بصورت درختواره
قابلیت مقایسه عملکرد چند پرسنل نسبت به هم
قابلیت فیلترینگ بر اساس فیلد های تعریف شده در فرصت
قابلیت ایجاد دسترسی برای ایجاد و مشاهده فرصت
قابلیت استفاده از فیلدهای تعریف شده در فرصت به عنوان پارامترهای قابل استفاده در ابزار ارتباطی نظیر ایمیل، پیام کوتاه، فکس، تلگرام
قابلیت مشخص کردن دلایل موفقیت یا شکست هر فرصت
امکان مشخص کردن درصد احتمال موفقیت هر فرصت

با توجه به اتمام ساعت کاری

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید نرم افزار CRM فرم زیر راتکمیل نمایید، تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس برقرار نمایند.