بسته ارتباطات و تبلیغات نرم افزار CRM پیام گستر

در گذشته مدیران شرکت ها از طریق تبلیغات سنتی مانند استفاده از هدایای تبلیغاتی به معرفی شرکت و موسسه خود می پرداختند. اما امروزه این نوع تبلیغات جوابگوی مناسبی برای جذب مشتری جدید نبوده است. چرا که اکثر ارتباط مردم از حالت سنتی به الکترونیک تبدیل شده است. بنابراین استفاده از تبلیغات دیجیتال (پیامک، ایمیل، فکس) به دلیل هزینه کمتر و دسترسی بیشتر با استقبال چشم گیری مواجه خواهد شد.

در حال حاضر امکان ارسال پیام های گوناگون در رسانه های مختلف همچون پیامک، ایمیل و فکس در نرم افزار پیام گستر وجود دارد. این امکان قابلیت های متفاوتی از جمله اطلاع رسانی، اجرای برنامه های تبلیغاتی و ... را در اختیار کاربران قرار داده است. شما می توانید با استفاده از رسانه پیامک به تعداد انبوه پیامک ارسال و دریافت نمایید. در این رسانه روش های متفاوتی نظیر ارسال از خطوط ثابت شهری و اپراتورهای انتخابی جهت ارسال پیام در نظر گرفته شده است که بر کارکرد فراگیرتر این رسانه می افزاید.

همچنین ایمیل بعنوان یکی از ارزان ترین رسانه های مورد استفاده در ارتباطات و تبلیغات شناخته شده است، موفقیت در ارسال ایمیل انبوه با قابلیت اسپم نشدن و کیفیت مناسب، به همراه دسترسی به اطلاعات صحیح ارتباطی و تولید محتوای سفارشی می باشد یکی دیگر از قابلیت های پیام گستر می باشد. ابزار کارآمد فکس بعنوان یکی از مرسوم ترین روش های ارتباطی برای مکاتبات سازمانی و اهداف تبلیغاتی مورد نظر با شرکت ها در یک قالب رسمی می باشد. از سوی دیگر از منظر هزینه، ارزان ترین رسانه تبلیغاتی بوده که بیشترین بازخورد را دارا می باشد.

یکی از امکانات تبلیغاتی پر کاربرد در نرم افزار پیام گستر امکان چاپ انبوه می باشد که قابلیت چاپ مستنداتی اعم از لیبل، کارت گارانتی، دعوت نامه، تبریک مناسبت‌ها و مواردی از این دست را متناظر با هر کسب و کار به شرکت ها ارائه می کند.

ویژگی ها

قابلیت تعریف زمان بندی و قطعه بندی ارسال برای پیام ها ، ایمیل ها، فکی ها، چاپ ها و شبکه های اجتماعی
قابلیت گزارش گیری بر روی اثربخشی، درصد پوشش و درصد موفقیت
قابلیت تحلیل نتایج ارسال و ارائه پیشنهاد مقتضی بر اساس درصد دسترسی و درصد پوشش
قابلیت ایجاد رویدادهای مختلف بر اساس تاریخ ها و مناسبت های انتخابی
قابلیت ارسال پیام کوتاه انبوه بدون محدودیت در تعداد
قابلیت ارسال پیام کوتاه با قابلیت ارسال به لیست سیاه مخابرات
قابلیت ایجاد پیام کوتاه با متن و عنوان سفارشی
قابلیت تعریف زمان بندی و قطعه بندی ارسال برای پیام ها
قابلیت ارسال پیام بر اساس فیلترهای دلخواه در موجودیت های مختلف سیستم اعم از فاکتور، فرم، پرداخت و ...
قابلیت تعریف پیام تأییدیه دریافت
قابلیت انتخاب متن از روی قالب های پیش فرض
قابلیت ایجاد متن ایمیل بصورت Text یا استفاده از ادیتور html جهت تسهیل در طراحی صفحات و استفاده از عکس، لینک و...
قابلیت تعریف زمان بندی و قطعه بندی ارسال برای چاپ ها
قابلیت چاپ برای مخاطبان موجود در بانک های اطلاعاتی، گروه های هدف مختلف، فایل اکسل و ...

با توجه به اتمام ساعت کاری

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید نرم افزار CRM فرم زیر راتکمیل نمایید، تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس برقرار نمایند.