گزارش تصویری از نمایشگاه الکامپ ۹۷ با حضور پیام گستر

نمایشگاه الکامپ

گزارش تصویری از نمایشگاه الکامپ ۹۷ با حضور پیام گستر

پیام گستر امسال نیز همچون سال های پیش با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ و ارائه راهکارهای نوین مدیریت ارتباط با مشتری توانست تا علاقه‌ مندان به این حوزه را شگفت زده نماید.

در روز نخست نمایشگاه، شاهد حضور پرشور مردم در غرفه پیام گستر بوده است. تیم پیام گستر در تلاش جهت ارائه­‌ نوآوری‌ها و خدمات شان به بازدیدکنندگان بودند که پاسخگویی به مراجعه کنندگان و مصاحبه با دیگر شرکت ها، فرصت لحظه­‌ای استراحت نمیداد.

جناب مهندس فیض آبادی، رئیس اتحادیه الکترونیک، از مهم‌ترین رویدادهای روز اول نمایشگاه بود که با حضور در غرفه پیام گستر از آخرین وضعیت فعالیت کسب و کار این مجموعه باخبر گشت.
غرفه هزار توی پیام گستر در فضای باز نمایشگاه با استقبال زیادی مواجه شده است. شرکت کنندگان می بایست از یک جا وارد و از طرف دیگه خارج شوند که در این راه تو در تو، پر از توضیحات نرم افزار CRM پیام گستر می باشد که بعد از اتمام مسیر، با پاسخ صحیح به سوال مسابقه برنده بازی می شوند.

در انتهای هر روز به ۴ نفر از عزیزانی که در کمترین زمان از هزار توی پیام گستر خارج شوند و به سوال تصادفی پاسخ صحیح دهند یک عینک واقعیت مجازی (VR) اهدا خواهد شد.

پیام گستر از ۶ تا ۹ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌ المللی تهران – سالن میلاد جهت بازدید از غرفه مقدمتان را گرامی می دارد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *