حضور نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پیام گستر در پنجمین نمایشگاه بین المللی لوله و اتصالات


حضور نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پیام گستر در پنجمین نمایشگاه بین المللی لوله و اتصالات

پنجمین نمایشگاه بین المللی لوله و اتصالات،ماشین آلات و تجهیزات وابسته ، از تاریخ ۱۵ آذرماه ۱۳۹۴ با حضور مقامات و مسئولین ذیربط و فعالان  این بخش در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز بکار نموده است. این نمایشگاه تا روز چهارشنبه ۱۸ آذرماه ۱۳۹۴ ادامه خواهد یافت و علاقمندان و متخصصین محترم میتوانند از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر از آن بازدید بعمل آورند.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک اول (ارائه دهنده CRM پیام گستر) این شرکت با حضور در نمایشگاه ضمن برقراری ارتباط هر چه بهتر با مخاطبان، آخرین دستاوردهای خود در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری را ارائه میکند.قابل ذکر است بسیاری از شرکت های حاضر در نمایشگاه مانند فارآب (که جزو قدیمی ترین شرکت های فعال در این حوزه میباشد) از استفاده کنندگان خدمات و محصولات پیام گستر هستند.

در این دوره از نمایشگاه بین المللی لوله و اتصالات،ماشین آلات و تجهیزات وابسته،تعداد ۸۰ شرکت داخلی و ۷ شرکت خارجی از ۵ کشور جهان شامل : آلمان، ترکیه، سوئیس، چین و کره جنوبی در فضای نمایشگاهی به وسعت ۶,۰۰۰ متر مربع حضور دارند که در زمینه تولید انواع لوله و اتصالات، تجهیزات و نشریات مربوطه فعالیت داشته و آخرین نوآوریهایی خود را در این عرصه به بازدیدکنندگان محترم ارایه می نمایند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *