حضور نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پیام گستر در الکامپ ۲۰۱۵


حضور نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پیام گستر در الکامپ ۲۰۱۵

تجارت الکترونیک اول، ارائه کننده جامع ترین سیستم نرم افزاری مدیریت ارتباط با مشتری (پیام گستر)، در نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۲۰۱۵) حضور می یابد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک اول، این شرکت همانند سال های گذشته ضمن حضور فعال در نمایشگاه الکامپ و برقراری ارتباط هر چه بهتر با مخاطبان، از آخرین دستاوردهای خود در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری، رونمایی می کند.

همچنین این شرکت در طول برگزاری نمایشگاه، ضمن ارائه تخفیف های ویژه ۱۰ الی ۲۰ درصدی، برای نرم افزار پیام گستر، با هدف ارتقای سطح مشتری مداری، اقدام به راه اندازی سرویس رایگان پیام کوتاه خطوط تلفن ثابت برای مشتریان، و برگزاری کارگاه های آموزشی عمومی و تخصصی رایگان می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی هر یک از لینک ها کلیک کنید.

لازم به ذکر است، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۲۰۱۵)  از روز دو‌شنبه مورخ ۲۳ آذر ماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا خواهد شد. علاقمندان می توانند برای بازدید از غرفه پیام گستر به سالن خلیج فارس، طبقه دوم، غرفه ۸۱۶ مراجعه فرمایند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *