پایان بیستمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با حضور پیام گستر


پایان بیستمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با حضور پیام گستر

به گزارش روابط عمومی تجارت الکترونیک اول، بیستمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ( الکامپ ۲۰۱۴) که از روز یک‌شنبه ۱۶ آذر ماه افتتاح شده بود عصر امروز، پس از ۴ روز فعالیت به‌کار خود پایان داد.

الکامپ بیستم با حضور ۳۵۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای آلمان، ترکیه، چین و روسیه، در حوزه های سخت افزار، نرم افزار، بانکداری و تجارت الکترونیک، دولت الکترونیک، هوش مصنوعی، رباتیک، شبکه و اینترنت برگزار گردید.

در این میان، پیام گستر بعنوان جامع ترین نرم افزار CRM فارسی حضور چشم گیری در این نمایشگاه داشت و آخرین دستاوردهای خود را در حوزه تجارت الکترونیک و راهکارهای متنوع مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی بر اساس مشتری مداری در معرض بازدید عموم قرار داد

الکامپ ۲۰۱۴، فرصت مناسبی برای تجارت الکترونیک اول بود تا ضمن برقراری ارتباط بیشتر و موثر تر با مشتریان، بتواند بر روی جذب و توسعه مشتریان آینده نیز سرمایه گذاری کند.

هدف اصلی از برگزاری بزرگترین نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، و پربازدیدترین نمایشگاه تخصصی در میان بیش از ۵۰ نمایشگاه داخلی، هموار کردن راه بازرگانی جهانی برای هم‌میهنان و نمایش توان رقابتی ایران در بازارهای جهانی است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *