پیام گستر در رسانه ها


پیام گستر در رسانه ها

امسال نیز همانند سال های گذشته حضور درخشانی در نمایشگاه الکامپ داشتیم. این حضور برای خانواده بزرگ پیام گستر از اهمیت ویژه ای برخوردار بود چرا که در یک سال گذشته توانسته ایم با تلاش پرسنل متخصص و متعهد خود ضمن ارتقای کیفی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پیام گستر در جلب اطمینان و اعتماد طیف وسیعی از مخاطبان و کاربران سربلند و سرافراز باشیم. خوشبختانه این جایگاه از دید رسانه ها پنهان نمانده و خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) حضور پیام گستر و کلاس های آموزشی سی آر ام را در وب سایت رسمی خود بازتاب داده است.

همچنین مهندس پدرام صنعتی، مدیر فروش پیام گستر، در گفتگو با خبرنگار بازار ایسنا، با اشاره به فراگیر شدن استفاده از نرم افزار های CRM در شرکت های پیشرو، بیان داشتند که هنوز برخی مدیران کشورمان ضرورت بهره گیری از این گونه ابزارهای نرم افزاری را درک نکرده اند. این مساله از جمله دلایلی بوده است که پیام گستر در راستای رسالت خود، همزمان با نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۴، ضمن ارائه جدیدترین دستاوردهای نرم افزار CRM، دوره های آموزشی کوتاه مدتی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری و مشتری مداری را برگزار نمود.

همچنین ایشان در خصوص شعار “فناوری در مدار مشتری” پیام گستر بیان نمودند که همگرا کردن فناوری اطلاعات با مفاهیم علمی مدیریت ارتباط با مشتری، مضمون اصلی این شعار پیام گستر  است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *