امتیاز دهی و کلاس بندی مشتریان CRM پیام گستر

مفهوم اصلی باشگاه وفاداری در واقع هویت دادن به افراد است؛ به نحوی که افراد را با ارائه شماره مشتری و کارتهای عضویت در باشگاه مشتریان عضوی از خانواده بزرگ سازمان خود کنید. به این ترتیب مشتریان بر اساس روابط با شرکت، سابقه خریدها و حجم معاملات، دسته بندی شده و امتیازدهی می شوند. این امتیاز دهی به دو مفهوم متفاوت است. اول اینکه با هر خرید یا تراکنش، مقداری امتیاز در حساب کاربری مشتری به نام او ذخیره شده و در فرصت مقتضی جهت بهره مندی از مزایا و تسهیلاتی توسط مشتری استفاده می شود. گونه دوم آن که مشتریان بر حسب پارامترهای مختلف به درجه بندی های A، B یا C تقسیم بندی شده تا با هر درجه متناسب با همان کلاس مشتریان تعامل و رفتار شود. هر دو این امتیاز دهی و سطح بندی ها در باشگاه مشتریان پیام گستر وجود دارد تا نهایتا با وفادارسازی آنها، این افراد را به عنوان مشتریان دائمی بشناسیم.

شناخت رفتار، توان مالی و پتانسیل فروش به مشتریان یکی از قابلیت های مهم و سود آور نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان پیام گستر است. در سیستم کلاس بندی مشتریان، نرم افزار به صورت خودکار بر اساس پارامترهایی از پیش تعیین شده به مشتریان کلاس یا سطح می دهد. همچنین می توانید بر اساس رفتار مشتریان اقدام به ثبت امتیاز به صورت خودکار نموده و رویدادهایی همچون ثبت نام در باشگاه مشتریان یا خرید محصول امتیازی را برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد. در صورت تحقق یک سقف یا پله امتیازی، نرم افزار اقدام به پردازش فرایند ارائه امتیازات در قالب تخفیف به مشتری نموده و همچنین نرم افزار به صورت خودکار پس از اینکه مشتری به سطوح از پیش تعیین شده برسد اطلاع رسانی های لازم را انجام داده تا مشتری نسبت به خرید بیشتر ترغیب شود.

ویژگی ها

قابلیت تعریف کلاس های مختلف برای مشتریان بر اساس میزان خرید آنها متناسب با بازه های زمانی انتخابی
قابلیت اعمال تخفیف های سیستمی بر اساس کلاس هر مشتری در فاکتورهای آتی
قابلیت استفاده از لیست قیمت های متفاوت، متناسب با کلاس مشتری
قابلیت نمایش کلاس هر مشتری در پروفایل
قابلیت جستجو بر اساس کلاس مشتری
قابلیت تعریف سیاست گذاری های ارتباطی بر اساس کلاس مشتری

با توجه به اتمام ساعت کاری

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید نرم افزار CRM فرم زیر راتکمیل نمایید، تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس برقرار نمایند.