بیست سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ با حضور پررنگ و متفاوت پیام گستر


بیست سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ با حضور پررنگ و متفاوت پیام گستر

مایشگاه الکامپ که بزرگترین رویداد صنعت آی تی در ایران به حساب می آید روز جمعه ۳۰ تیرماه فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز کرد. الکامپ امسال به ساده ترین شکل و بدون حضور وزیر افتتاح شد، اما فضای نمایشگاه ۷۰ درصد از سال گذشته بزرگتر شده و قرار است به جای افتتاحیه، امسال شاهد یک اختتامیه جذاب باشیم.

هلدینگ تجارت الکترونیک اول امسال با برندهای اصلی و برخی از استارت آپ های جذاب خود در الکامپ ۹۶ حضور پیدا کرده است. در این رویداد برندهای اصلی این مجموعه شامل: پیام گستر، نرم افزار نام آشنا در حوزه نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان CRM، پرتال اول، که یکی از قوی ترین سامانه های B2B  در حال حاضر است و همچنین الوویپ، ارائه کننده خدمات VOIP که همان برقراری تماس‌های تلفنی بر روی بستر شبکه IP است، در این نمایشگاه حضور دارند.

امسال پیام گستر با نوآوری های جدیدی در نمایشگاه شرکت کرده است و ماژول های کاربردی و جالبی را در الکامپ ۹۶ رونمایی کرد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

یکی از ماژول هایی که در نمایشگاه رونمایی گردید  امتیازدهی مشتریان می باشد؛به کمک این ماژول شما قادر خواهید بودبا تعریف امتیاز برای خرید محصولات خود، مشتریانتان را به خرید بیشتر ترغیب کنید تا در یک بازه زمانی امتیاز خود را به سقف مورد نظر شما رسانده و از مزایای آن بهره مند گردند.

ماژول بعدی که رونمایی گردیدپرداخت واسط می باشد که جذابیت بسزایی برای کسب و کارهای مدرن و سنتی دارد. امکاناتی که به واسطه استفاده از این ماژول برای شما فراهم می گردد با پرداخت آنلاین از سایت فروشنده و تسویه مستقیم فاکتورهای فروش از طرف مشتری برابری می کند؛ با این تفاوت که دریافت ها از مشتریان مکانیزه شده، سرعت پرداخت ها بالا می رود و فرآیندهای دریافت با ایجاد سابقه خودکار در پرونده مشتری و امکان گزارش گیری با کد رهگیری، سهولت می یابد.

ماژول نقطه سفارش نیز از ماژول های جذاب نرم افزار CRM می باشد که دغدغه شما را قبل از اتمام موجودی هر انبار از بین می برد. به این صورت که قبل از رسیدن موجودی به حداقل میزانی که مشخص نموده اید می توانید سفارش جدیدی را برای تولید کننده محصول ارسال نمایید و موجودی را افزایش دهید.

همان­طور که می دانید سیستم تلفنی پیام گستر با همراهی نرم افزار الو ویپ، call center کامل و جذابی را ارائه نموده است. ماژول click to call به کارمندانی که تعداد تماس های خروجی بالایی دارند کمک شایانی می نماید. همانطور که از نام ماژول پیداست بدون نیاز به شماره گیری تنها با یک کلیک از طریق نرم افزار، به صورت اتوماتیک با شماره تلفن ها تماس حاصل می شود.

در نهایت باید گفت یکی از کاربردی ترین ماژول های ارتباط تلفنی که در این نمایشگاه از آن رونمایی شد، ماژولی به نامنجوا و سوپروایزری است که با کمک آن می توانید تماس کارمندان خود را شنود و مانند یک کمک رسان به یاری کارمندان خود بروید. تصور کنید کارمند شما در حال مکالمه با مشتری است و نیاز به راهنمایی دارد؛ شما می توانید با استفاده از این قابلیت به روی خط تماس مربوطه رفته و در گوش کارمند خود بدون اینکه شخص پشت خط متوجه شود، نجوا نمایید. 

اگر می خواهید با کاربردهای این نرم افزار منحصر به فرد آشنا گردید از فرصت باقیمانده استفاده کنید و به نمایشگاه الکامپ ۹۶ سر بزنید. منتظر حضور گرم شما در  سالن میلاد ۳۱A  غرفه  ۱۴۲ هستیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *